Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Mesterséges Intelligencia fejlődése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.07.11.

A Google idén sem okozott csalódást: számos újdonságot és fejlesztést jelentett be a tegnapi Google Marketing Live során. Ilyen többek között a Mesterséges Intelligencia újragondolása és széles körben elérhetővé tétele. 

Bár a Google évek óta erőteljesen dolgozik különféle MI fejlesztéseken, amit már olyan mára már kézenfekvő és alap megoldások mutatnak, mint pl. a konverzió optimalizálás lehetősége.

A tegnapi bejelentések zöme egyértelművé tette, hogy a mesterséges intelligencia az egyik olyan alap, amivel egyértelműen tervez a Google. Gondoljunk csak bele, mennyire kézenfekvő ez, hiszen számos, különféle információval bír rólunk, mely a gépi tanulással remek kombináció a hirdetésekben rejlő lehetőség kiaknázására.

responsive-search-ads

A mesterséges intelligencia újabb teret nyer magának a hirdető rendszerünkben, méghozzá a Responsive Search Ads hirdetéstípussal a hirdetésszövegezésünkben segít minket. Ezzel az új lehetőséggel nekünk “csupán” annyi dolgunk marad, hogy megadunk 15 címsort és 4 leírást, majd ezekből a rendszer gépi tanulás útján a lehető legjobban működő kombinációt igyekszik megtalálni és alkalmazni.

Van azonban még egy előnye a Responsive Search Adsnek. Mégpedig az, hogy segítségével hirdetésünk 3 címsorból és 2 leírásból áll majd, mellyel még nagyobb helyet foglalunk el a Google keresőfelületén.

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet