Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Merchant Center újdonság: légy jelen több országban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.11.15.

A Google Merchant Center rengeteg felhasználó számára teszi lehetővé a termékeid elérését. Ráadásul most további ajtók nyílnak meg, hiszen országhatáron kivül is gondolkodhatunk a továbbiakban.

A Google ugyanis mostantól lehetőséget biztosít egy több országra vonatkozó feed létrehozására. A lehetőség nem korlátlan olyan országokat tudunk megcélozni, ahol azonos nyelvet beszélnek. Például, ha feltöltünk egy feedet Németországra, német nyelvű termékinformációkkal, akkor az a feed automatikusan alkalmazható lesz más német nyelvterületeken is, mint pl. Svájc vagy Ausztria. Ehhez a földrajzi célzásokat és szállítási információkat ezekre az országokra a Shopping kampány létrehozásakor lehet beállítani. 

google

Bár Magyarországon (ha a magyar nyelvet tekintjük) hátrányból indulunk, mégis hasznos ez az újítás számunkra is.

Ráadásul, ha olyan területekről van szó, ahol eltérő a pénznem, akkor a valutaváltó eszköz használatával tehetünk eleget a vonatkozó követelményeknek!

Nem csupán az elérhetőség bővül, a Google újratervezte továbbá a felületet ami az áttekinthetőséget és az egyszerűbb navigálást illeti. Ezekkel az újításokkal sokkal könnyebben tudunk eligazodni a Merchant Centerben. Ilyen konnyítés például, hogy egyszerűsödik a termékmenedzsment, például az automatikus termékkép-javítás. Ennek alkalmazásával könnyebben megfelelhetünk adott irányelveknek, így a hirdetés minden eddiginél könnyebbé válik.

Hiába, a Google nem véletlenül piacvezető – tudja, hogyan kedvezzen a hirdetőknek a pozíciója megtartásához.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet