Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Merchant Center újdonság: légy jelen több országban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.11.15.

A Google Merchant Center rengeteg felhasználó számára teszi lehetővé a termékeid elérését. Ráadásul most további ajtók nyílnak meg, hiszen országhatáron kivül is gondolkodhatunk a továbbiakban.

A Google ugyanis mostantól lehetőséget biztosít egy több országra vonatkozó feed létrehozására. A lehetőség nem korlátlan olyan országokat tudunk megcélozni, ahol azonos nyelvet beszélnek. Például, ha feltöltünk egy feedet Németországra, német nyelvű termékinformációkkal, akkor az a feed automatikusan alkalmazható lesz más német nyelvterületeken is, mint pl. Svájc vagy Ausztria. Ehhez a földrajzi célzásokat és szállítási információkat ezekre az országokra a Shopping kampány létrehozásakor lehet beállítani. 

google

Bár Magyarországon (ha a magyar nyelvet tekintjük) hátrányból indulunk, mégis hasznos ez az újítás számunkra is.

Ráadásul, ha olyan területekről van szó, ahol eltérő a pénznem, akkor a valutaváltó eszköz használatával tehetünk eleget a vonatkozó követelményeknek!

Nem csupán az elérhetőség bővül, a Google újratervezte továbbá a felületet ami az áttekinthetőséget és az egyszerűbb navigálást illeti. Ezekkel az újításokkal sokkal könnyebben tudunk eligazodni a Merchant Centerben. Ilyen konnyítés például, hogy egyszerűsödik a termékmenedzsment, például az automatikus termékkép-javítás. Ennek alkalmazásával könnyebben megfelelhetünk adott irányelveknek, így a hirdetés minden eddiginél könnyebbé válik.

Hiába, a Google nem véletlenül piacvezető – tudja, hogyan kedvezzen a hirdetőknek a pozíciója megtartásához.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet