Április 18-tól megváltozott az AdWords keresési hirdetések Google Maps megjelenése. Korábban a Google Maps elhelyezéseket a Google keresési partnereken keresztül tudtuk elérni. Mostantól viszont a Google kereső részét képezik, vagyis ha szeretnénk Google Maps megjelenést, akkor a helybővítmény beállítása kötelező, majd egy keresési kampány indításával már ott is vagyunk.
Tartalomjegyzék
Megváltozott a Google Maps hirdetési megjelenítése
Tartalomjegyzék
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:
Tetszett a cikk?
Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre
Kapcsolódó cikkek
AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját
A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhezÚj mérőszám a Meta kampányokban
Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez