Április 18-tól megváltozott az AdWords keresési hirdetések Google Maps megjelenése. Korábban a Google Maps elhelyezéseket a Google keresési partnereken keresztül tudtuk elérni. Mostantól viszont a Google kereső részét képezik, vagyis ha szeretnénk Google Maps megjelenést, akkor a helybővítmény beállítása kötelező, majd egy keresési kampány indításával már ott is vagyunk.
Tartalomjegyzék
Megváltozott a Google Maps hirdetési megjelenítése
Tartalomjegyzék
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:
Tetszett a cikk?
Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre
Kapcsolódó cikkek
Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás
A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat.
Tovább a cikkhezA PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között
A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez