Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult a Test my site

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.02.28.

Régóta mondjuk, hogy a weboldalunk kialakításakor első lépésként mobil környezetben kell gondolkodnunk. 2019-ben végképp igaz, hogy a weboldalunk sebessége kiemelt fontossággal bír, és különösen igaz ez a mobilról böngészők esetében.

Kétségtelenül igaz ugyanis, hogy egyre több felhasználó használja mobilját akkor, ha valamit keres, ezért kiemelet fontossággal bír, hogy a weboldalunk milyen gyorsasággal töltődik be mobil eszközön. Egy másodperc késlekedés a mobilletöltés során ugyanis akár 20 százalékos hatással lehet a konverziós arányra.

google-test-my-site

A Google még 2006-ban indította el a Test my site nevű oldalát, ahol weboldalunk sebességét van lehetőségünk ellenőrizni (akkor még nem mobil fókusszal). Az eszköz a napokban megújult, így még nagyobb segítségünkre lehet a megfelelő sebesség eléréséhez.

Az új oldal segítségével akár a portálunk egészét akár külön oldalait is tesztelhetjük és megtudhatjuk, hogy az átlagoshoz képest hol helyezkedik el (jobb, rosszabb vagy átlagos sebességű-e). A változást ráadásul havonta le is követhetjük, és össze is hasonlíthatjuk a szektorunkban tevékenykedő versenytársakéval.

Az eszköz nem csak részletes riportot, hanem javítási útmutatót is a rendelkezésünkre bocsát. Ha eddig nem nézted meg az oldalad sebességét, itt az ideje, hogy erre is figyelj!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet