Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult a Test my site

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.02.28.

Régóta mondjuk, hogy a weboldalunk kialakításakor első lépésként mobil környezetben kell gondolkodnunk. 2019-ben végképp igaz, hogy a weboldalunk sebessége kiemelt fontossággal bír, és különösen igaz ez a mobilról böngészők esetében.

Kétségtelenül igaz ugyanis, hogy egyre több felhasználó használja mobilját akkor, ha valamit keres, ezért kiemelet fontossággal bír, hogy a weboldalunk milyen gyorsasággal töltődik be mobil eszközön. Egy másodperc késlekedés a mobilletöltés során ugyanis akár 20 százalékos hatással lehet a konverziós arányra.

google-test-my-site

A Google még 2006-ban indította el a Test my site nevű oldalát, ahol weboldalunk sebességét van lehetőségünk ellenőrizni (akkor még nem mobil fókusszal). Az eszköz a napokban megújult, így még nagyobb segítségünkre lehet a megfelelő sebesség eléréséhez.

Az új oldal segítségével akár a portálunk egészét akár külön oldalait is tesztelhetjük és megtudhatjuk, hogy az átlagoshoz képest hol helyezkedik el (jobb, rosszabb vagy átlagos sebességű-e). A változást ráadásul havonta le is követhetjük, és össze is hasonlíthatjuk a szektorunkban tevékenykedő versenytársakéval.

Az eszköz nem csak részletes riportot, hanem javítási útmutatót is a rendelkezésünkre bocsát. Ha eddig nem nézted meg az oldalad sebességét, itt az ideje, hogy erre is figyelj!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet