Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult külsőt kaptak a Gmail hirdetések

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.12.

Ha mostanában volt időnk a Gmail promóciós fülre kattintani észrevehettük, hogy a Google teljes egészében újratervezte a hirdetések megjelenését.

Ez a változás a Gmail felhasználók számára, a Google keresőjéből már ismerős sárga (Ad, hirdetés) színnel jelenik meg. Az élmény nagyon hasonló, mint amit a telefonos felületeken láthatunk, így ismét egyértelmű a törekvés arra, hogy a mobil felületeken is könnyedén azonosítható és megfelelően feltűnőek legyenek a hirdetések. Már Magyarországon is sokan használják a korábban GSP-re hallgató, de ma már az AdWords-be integrált Gmail hirdetési lehetőséget, így megfigyelhetjük, hogy a változások növelik vagy csökkentik-e a CTR és ROI hatékonysági mutatókat.

Egy másik apró változás is megfigyelhető: az olvasott levelek halványabban jelennek meg, a téma preferenciáinknak megfelelően.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet