Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult külsőt kaptak a Gmail hirdetések

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.12.

Ha mostanában volt időnk a Gmail promóciós fülre kattintani észrevehettük, hogy a Google teljes egészében újratervezte a hirdetések megjelenését.

Ez a változás a Gmail felhasználók számára, a Google keresőjéből már ismerős sárga (Ad, hirdetés) színnel jelenik meg. Az élmény nagyon hasonló, mint amit a telefonos felületeken láthatunk, így ismét egyértelmű a törekvés arra, hogy a mobil felületeken is könnyedén azonosítható és megfelelően feltűnőek legyenek a hirdetések. Már Magyarországon is sokan használják a korábban GSP-re hallgató, de ma már az AdWords-be integrált Gmail hirdetési lehetőséget, így megfigyelhetjük, hogy a változások növelik vagy csökkentik-e a CTR és ROI hatékonysági mutatókat.

Egy másik apró változás is megfigyelhető: az olvasott levelek halványabban jelennek meg, a téma preferenciáinknak megfelelően.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet