Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult külsőt kaptak a Gmail hirdetések

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.02.12.

Ha mostanában volt időnk a Gmail promóciós fülre kattintani észrevehettük, hogy a Google teljes egészében újratervezte a hirdetések megjelenését.

Ez a változás a Gmail felhasználók számára, a Google keresőjéből már ismerős sárga (Ad, hirdetés) színnel jelenik meg. Az élmény nagyon hasonló, mint amit a telefonos felületeken láthatunk, így ismét egyértelmű a törekvés arra, hogy a mobil felületeken is könnyedén azonosítható és megfelelően feltűnőek legyenek a hirdetések. Már Magyarországon is sokan használják a korábban GSP-re hallgató, de ma már az AdWords-be integrált Gmail hirdetési lehetőséget, így megfigyelhetjük, hogy a változások növelik vagy csökkentik-e a CTR és ROI hatékonysági mutatókat.

Egy másik apró változás is megfigyelhető: az olvasott levelek halványabban jelennek meg, a téma preferenciáinknak megfelelően.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet