Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult a Google Kulcsszótervezője

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.27.

A felhasználói visszajelzések mentén a Google megújította méltán népszerű kulcsszótervezőjét.

A Google kommunikációja alapján több, felhasználók által kért fontos funkció került bevezetésre:

  1. További források: Új ötletek keresésekor legfeljebb 10 forráskulcsszó megadása,
  2. Kulcsszótrendek: Egyes kulcsszóötletek trendjeinek megtekintése,
  3. Csoportosított ötletek: Kulcsszavak megtekintése témák szerint, illetve a készlet hozzáadása hirdetéscsoportonként,
  4. Ötletek mentése meglévő kampányba: Meglévő kampányhoz új kulcsszóötletek hozzáadása,
  5. Javasolt költségkeret: Javasolt napi kulcsszókeret lekérése a a max CPC-k és előrejelzett költség alapján,
  6. Versenyérték oszlop: Kulcsszóötletek részletes versenyhelyezésének lekérése.

megujult-kulcsszotervezo

Te próbáltad már a megújult tervezőt?

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet