Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult a Google Kulcsszótervezője

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.27.

A felhasználói visszajelzések mentén a Google megújította méltán népszerű kulcsszótervezőjét.

A Google kommunikációja alapján több, felhasználók által kért fontos funkció került bevezetésre:

  1. További források: Új ötletek keresésekor legfeljebb 10 forráskulcsszó megadása,
  2. Kulcsszótrendek: Egyes kulcsszóötletek trendjeinek megtekintése,
  3. Csoportosított ötletek: Kulcsszavak megtekintése témák szerint, illetve a készlet hozzáadása hirdetéscsoportonként,
  4. Ötletek mentése meglévő kampányba: Meglévő kampányhoz új kulcsszóötletek hozzáadása,
  5. Javasolt költségkeret: Javasolt napi kulcsszókeret lekérése a a max CPC-k és előrejelzett költség alapján,
  6. Versenyérték oszlop: Kulcsszóötletek részletes versenyhelyezésének lekérése.

megujult-kulcsszotervezo

Te próbáltad már a megújult tervezőt?

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet