Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megújult kinézettel rukkol elő a Google Ads

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.06.20.

A Google Ads megkezdte új dizájnjának bevezetését, amely minden platformot használó hirdetőt érint, és 2024-ben az alapértelmezett lesz.

A Google Ads két különböző dizájn több hónapos kipróbálása után kezdte meg új megjelenését. Az új formátum főmenüvel rendelkezik a képernyő bal oldalán, és magas szintű kategóriákba rendezi az oldalakat, hogy megkönnyítse a navigációt az új és tapasztalt hirdetők számára.

Az év végére minden Google Ad-felhasználó átáll az új megjelenésre, ezért fontos, hogy a digitális marketingszakemberek magabiztosan használják.

A felhasználók visszajelzései alapján a Google úgy döntött, hogy tartalmait a következő öt magas szintű kategóriába sorolja:

  • Kampányok : Ez az oldal lehetővé teszi a marketingszakemberek számára a kampányok elemzését, optimalizálását és kezelését.
  • Célok : Itt a hirdetők meghatározhatják, nyomon követhetik és frissíthetik a konverziós célokat.
  • Eszközök : A felhasználók itt hozzáférhetnek a tervezéshez, az ajánlattételhez és a költségkerethez, a hibaelhárításhoz és sok más eszközhöz.
  • Számlázás : ahol a hirdetők nyomon követhetik költéseiket és befizetéseiket.
  • Adminisztrátor : A marketingszakemberek itt kezelhetik csapatuk, biztonsági és fiókbeállításaikat.

Így néz ki az új felület: 

Az új Google Ads-kialakítás megkezdődött azon felhasználók számára, akik részt vettek a március 2-án indult próbaidőszakban.

Mindenki más fokozatosan átkerül az új kezelőfelületre decemberig – azonban lehetősége lesz visszatérni a régi kialakításhoz –, de csak 2024-ig.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet