Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megújult a Domain Authority, itt a 2.0

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.11.

A MOZ beharangozta korábban, most pedig meg is lépte: megújította a Domain Authorityt. A DA országokon átívelő iparági sztenderdnek tekinthető, mellyel egy weboldal linkerejét tudjuk meghatározni.

A DA tehát az egyik legfontosabb mérőszáma egy weboldalnak, mely 0-100 közé tehető. Aki kicsit is foglalkozik SEO-val, valószínűleg tisztában van saját oldala erejével és annak jelentőségével egyaránt.

domain-authority

A kis és közepes linkerejű oldalak, akik kifejezetten a weboldalak linkprofiljának bővítését tűzték ki célul, NEM természetes linképítéssel, akár jelentősen is rosszabbul járhattak az újítással, akár több pontot is csökkenhetett DA-juk.

Éppen a természetesség előnyben részesítése volt a fő ok, ami miatt újraértelmezték ennek a számnak a meghatározását. A Domain Authority most már jobban figyelembe tudja venni és figyelembe is veszi azokat az oldalakat, amelyek semmilyen kulcsszóra nem jelennek meg találati listán. Jobban figyelembe tudja venni a linkekkel történő mesterséges munkát, manipulációt. Illetve ami talán a legfontosabb, hogy az új metrika már nem pusztán a linkek számát tekinti az értékeléshez.

Természetesen ez nem jelenti azt, hogy a linképítés halott, azonban érdemes még nagyobb körültekintéssel lenni, és a lehető leginkább természetesnek ható oldalaktól várni a backlinkeket.

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet