Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megszűnik a Google Ads üzenet bővítménye

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.01.13.

2020. január 27-től megszűnik a Google Ads üzenet bővítménye. Mit jelent ez pontosan és mit lehet tenni? Olvass tovább!

Azzal, hogy a hónap végén megszűnik a Google Ads üzenet bővítménye, az összes meglévő üzenet bővítmény leáll majd. A meglévőbővítményeidet nem fogod tudni frissíteni, és nem lesz lehetőség új üzenet bővítmények létrehozására sem. 

117682899_81KnBYvK

2020 végéig azonban lehetőséged lesz a meglévő adatokat letölteni a bővítményről. Az év végével azonban már nem csak újakat nem lehet létrehozoni vagy a meglévőt módosítani, teljesen törlődik minden addigi is.

Mi fog történni január 27. után?

Ha új vagy meglévő üzenet bővítményt szeretnél létrehozni, vagy módosítani, akkor a következő hiba üzenetekbe futsz majd.

ExtensionSettingError.INVALID_FEED_TYPE error.

FeedMappingError.INVALID_PLACEHOLDER_TYPE error.

Milyen lépéseket kell tenni?

Egyrészt érdemes minden meglévő üzenetet lementeni, minél hamarabb. Bár év végéig elérhetőek, mégis érdemes hamar lépéseket tenni.

Fontos, hogy meggyőződj arról is, hogy nincsen semmilyen olyan kód, aminek segítségével a bővítmény frissíteni szeretné magát!

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet