Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megjött a decemberi Google core update

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.12.11.

Bár egyelőre semmi konkrétat nem tudunk róla, mégis fontos, hogy szót ejtsünk róla: itt a decemberi Google core update!

A Google állítása szerint 1-2 hét, mire teljesen kifut a frissítés és látni lehet a változásokat.

Nem először tesz idén így a Google, ez a harmadik nagy algoritmus-frissítés 2020-ban.

Hogy miért fontos ez, és mit tehetünk már most?

Nos, ilyenkor az egyetlen teendőnk az, hogy várjunk, és nézzük a Google Search Console adatait. Különös tekintettel az átlagos pozícióra, a megjelenések számára, és a kattintások számára. Jelenleg még nem tudjuk, hogy pontosan mely iparágakat, vállalkozásokat fogja érinteni, valamint hogy hogyan fogja érinteni ez az algoritmus-frissítés. Ez – ahogy írtuk – csupán pár hét letelte után fog kiderülni. Addig is, 

Természetesen azoknak, akik eddig is minőségi tartalmat gyártottak az oldalukra, amely releváns és hasznos volt a célközönség számára, semmilyen félnivalójuk sincs.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet