Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megjelent A Google Business profilok Automatizált GYIK funkciója

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.25.

Úgy tűnik, hogy a Google Business Profiles egy új GYIK funkciót vezet be, ahol a Google automatikusan létrehozza a GYIK-et a Google-vállalkozásprofil adatai és a webhelye alapján.

Konkrétan megadhatjuk a Google-nak, hogy mely adatokból tud GYIK-et létrehozni, például nyitvatartás, találkozók, kapcsolatfelvételi adatok, hely, fizetés, szállítás, webhely és egyebek.

A hír egyelőre nem megerősített, egy felhasználó, Darcy Burk észlelte ezt, és tette közzé a következő képernyőképeket a Twitteren :

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet