Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megjelent a Google Ads Szerkesztő 2.4-es verziója 8 új funkcióval

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.07.12.

Az új funkciók segítségével a hirdetők időt takaríthatnak meg, megalapozottabb döntéseket hozhatnak, és javíthatják a Google Ads-kampányok teljesítményét.

A Google nemrég adta ki a Hirdetésszerkesztő 2.4-es verzióját, és a hirdetők számos új funkciót és frissítést használhatnak. Lássuk az újdonságokat.

Új funkciók:

  1. Videóelemek könyvtára. A fiókban használt összes videó megtalálható a videoelemek könyvtárában.
  2. Több fiók áttekintése. Az „Áttekintés” lapon most több fiók összefoglalása látható. Korábban egyszerre csak egy fiókot tudott megjeleníteni.
  3. Google Drive integráció. A Google Drive integrációjával a Szerkesztő mostantól támogatja a Google Drive-ba való exportálást vagy az onnan történő importálást. A Drive-ban lévő fájlokat megoszthatjuk más felhasználókkal is. A Google Táblázatok azonban jelenleg nem támogatott ebben a kiadásban.
  4. Ütemezett post. Mostantól ütemezhetjük bejegyzéseinket egy meghatározott időpontra.
  5. Szerkeszthető termékcsoportok és listacsoportok . A termékcsoportok és listacsoportok mostantól hozzáadhatók és módosíthatók a Szerkesztőben, egy párbeszédpanelen, amely megkönnyíti faszerű struktúrájuk megtekintését és karbantartását a Merchant Center termékfeedeket használó kampányok esetében. Korábban a termékcsoportok és listacsoportok kezelésének egyetlen módja a CSV-importálás volt.
  6. One YouTube network. Mostantól minden videokampány a YouTube keresési és YouTube-videó hálózatait célozza, ezért ezek a beállítások eltávolítva a Szerkesztőből. Csak a Videopartnerek beállítása marad változatlan.
  7. A videójavításról való leiratkozási lehetőség  . A videókampányok videójavításainak engedélyezésére vagy letiltására új beállítás vonatkozik.
  8. Letöltés. A „Letöltés”, amely korábban „Legutóbbi módosítások beolvasása” néven volt ismert, mostantól lehetővé teszi a korábban letöltött kampányok, elemtípusok letöltését, valamint a letöltött adatok vagy a három lehetőség kombinációjának optimalizálását. Ütemezheti egy kampány vagy más elemtípus letöltését is.

A Google megszüntetett egy funkciót, a földrajzi célzás és a kizárási módszerek frissített ellenőrzését. A Google szerint az „Érdeklődési terület („Az Ön helyei iránt érdeklődő emberek”) földrajzi célzási módszer többnyire elavult. Csak Discovery-kampányok esetén engedélyezett.  Az új funkciók segíthetnek a Google Ads-kampányok hatékonyságának és eredményességének javításában. Remélhetőleg a 8 új funkció közül néhány segíthet hatékonyabbá tenni a Google Ads munkafolyamatait és kampányait.

Itt található a változtatások teljes listája .

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet