Az új funkciók segítségével a hirdetők időt takaríthatnak meg, megalapozottabb döntéseket hozhatnak, és javíthatják a Google Ads-kampányok teljesítményét.
A Google nemrég adta ki a Hirdetésszerkesztő 2.4-es verzióját, és a hirdetők számos új funkciót és frissítést használhatnak. Lássuk az újdonságokat.
Új funkciók:
- Videóelemek könyvtára. A fiókban használt összes videó megtalálható a videoelemek könyvtárában.
- Több fiók áttekintése. Az „Áttekintés” lapon most több fiók összefoglalása látható. Korábban egyszerre csak egy fiókot tudott megjeleníteni.
- Google Drive integráció. A Google Drive integrációjával a Szerkesztő mostantól támogatja a Google Drive-ba való exportálást vagy az onnan történő importálást. A Drive-ban lévő fájlokat megoszthatjuk más felhasználókkal is. A Google Táblázatok azonban jelenleg nem támogatott ebben a kiadásban.
- Ütemezett post. Mostantól ütemezhetjük bejegyzéseinket egy meghatározott időpontra.
- Szerkeszthető termékcsoportok és listacsoportok . A termékcsoportok és listacsoportok mostantól hozzáadhatók és módosíthatók a Szerkesztőben, egy párbeszédpanelen, amely megkönnyíti faszerű struktúrájuk megtekintését és karbantartását a Merchant Center termékfeedeket használó kampányok esetében. Korábban a termékcsoportok és listacsoportok kezelésének egyetlen módja a CSV-importálás volt.
- One YouTube network. Mostantól minden videokampány a YouTube keresési és YouTube-videó hálózatait célozza, ezért ezek a beállítások eltávolítva a Szerkesztőből. Csak a Videopartnerek beállítása marad változatlan.
- A videójavításról való leiratkozási lehetőség . A videókampányok videójavításainak engedélyezésére vagy letiltására új beállítás vonatkozik.
- Letöltés. A „Letöltés”, amely korábban „Legutóbbi módosítások beolvasása” néven volt ismert, mostantól lehetővé teszi a korábban letöltött kampányok, elemtípusok letöltését, valamint a letöltött adatok vagy a három lehetőség kombinációjának optimalizálását. Ütemezheti egy kampány vagy más elemtípus letöltését is.
A Google megszüntetett egy funkciót, a földrajzi célzás és a kizárási módszerek frissített ellenőrzését. A Google szerint az „Érdeklődési terület („Az Ön helyei iránt érdeklődő emberek”) földrajzi célzási módszer többnyire elavult. Csak Discovery-kampányok esetén engedélyezett. Az új funkciók segíthetnek a Google Ads-kampányok hatékonyságának és eredményességének javításában. Remélhetőleg a 8 új funkció közül néhány segíthet hatékonyabbá tenni a Google Ads munkafolyamatait és kampányait.
Itt található a változtatások teljes listája .