Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megjelent a Brave Search publikus béta verziója

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.06.29.

Az új béta kereső a Brave böngészőtől függetlenül elérhető, bármelyik típusú böngészőből a search.brave.com linken mobilon és desktop verzióban egyaránt.

A Brave márciusban, a Tailcat megvásárlását követően jelentette be az új keresőmotor fejlesztését.

A keresőmotor korai verzióját már több, mint 100.000 felhasználó tesztelte. A Brave böngésző havi felhasználóinak száma meghaladta a 32 milliót. 

A Brave keresőmotor egy teljesen független indexelésre épül, ami nem követi a felhasználókat, kereséseiket és kattintásokat.

Ennyiben más, mint a versenytársak:

  • Privacy: nincs profilalkotás és felhasználókövetés
  • Első a felhasználó: nem a hirdetőket vagy adatfelhasználókat helyezi előtérbe.
  • Független: saját indexelése van, nem más szolgáltatótól érkeznek a találatok.
  • Választási lehetőség: hamarosan választhatunk hirdetésmentes fizetős verziót is.
  • Átláthatóság: nem titkos algoritmusok befolyásolják az eredményeket, a rangsorolási alapelvek hamarosan nyilvánosak lesznek.
  • Zökkenőmentesség: a böngésző és keresőmotor integrációjával nem kell kompromisszumot kötni a privacy és személyreszabott megoldás terén sem.
  • Nyílt: más keresőmotorok számára is elérhető lesz a Brave Search.

A Brave Search annyira magabiztos a mindenkitől független találati listájában, hogy megjelenít egy mérőszámot arról, hogy a találatok hány %-a származik kizárólag a saját indexéből. 

A legtöbb keresést a Brave Search saját indexe kezeli, ám pl. a képes keresésekben a Microsoft Bingre támaszkodik.

A béta első fázisában nem jelenít meg hirdetéseket, később választhatunk az ingyenes, és hirdetéseket is tartalmazó keresés vagy fizetős, de hirdetésmentes opciók közül.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet