Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megjelent a Brave Search publikus béta verziója

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.06.29.

Az új béta kereső a Brave böngészőtől függetlenül elérhető, bármelyik típusú böngészőből a search.brave.com linken mobilon és desktop verzióban egyaránt.

A Brave márciusban, a Tailcat megvásárlását követően jelentette be az új keresőmotor fejlesztését.

A keresőmotor korai verzióját már több, mint 100.000 felhasználó tesztelte. A Brave böngésző havi felhasználóinak száma meghaladta a 32 milliót. 

A Brave keresőmotor egy teljesen független indexelésre épül, ami nem követi a felhasználókat, kereséseiket és kattintásokat.

Ennyiben más, mint a versenytársak:

  • Privacy: nincs profilalkotás és felhasználókövetés
  • Első a felhasználó: nem a hirdetőket vagy adatfelhasználókat helyezi előtérbe.
  • Független: saját indexelése van, nem más szolgáltatótól érkeznek a találatok.
  • Választási lehetőség: hamarosan választhatunk hirdetésmentes fizetős verziót is.
  • Átláthatóság: nem titkos algoritmusok befolyásolják az eredményeket, a rangsorolási alapelvek hamarosan nyilvánosak lesznek.
  • Zökkenőmentesség: a böngésző és keresőmotor integrációjával nem kell kompromisszumot kötni a privacy és személyreszabott megoldás terén sem.
  • Nyílt: más keresőmotorok számára is elérhető lesz a Brave Search.

A Brave Search annyira magabiztos a mindenkitől független találati listájában, hogy megjelenít egy mérőszámot arról, hogy a találatok hány %-a származik kizárólag a saját indexéből. 

A legtöbb keresést a Brave Search saját indexe kezeli, ám pl. a képes keresésekben a Microsoft Bingre támaszkodik.

A béta első fázisában nem jelenít meg hirdetéseket, később választhatunk az ingyenes, és hirdetéseket is tartalmazó keresés vagy fizetős, de hirdetésmentes opciók közül.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet