Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megérkezett a Google Merchant Center új verziója

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.01.23.

Megérkezett a Google Merchant Center Next szolgáltatás frissített funkciókkal, amelyek még könnyebbé teszik a vállalkozások kezelését és népszerűsítését a Google rendszerében. Az új verzió már elérhető, aki viszont eddig még nem váltott rá át, annak 2024. jan. 31. dátummal automatikusan frissül majd az új verzióra.

Milyen újdonságok lesznek?

A termékek egyszerűbb kezelése – Mostantól közvetlenül a Merchant Centerben szerkeszthetjük a termékeket – ha pedig fizikai üzletünk van, megjeleníthetjük az üzletben kapható termékeket a Kereső és a Térkép felületén.

Gyors problémamegoldás az iránymutatások segítségével – Listát jelenítenek meg azokról a termékekről, amelyekre a leginkább figyelnünk kell. Ráadásul olyan kategóriák szerint is szűrhetjük a termékeket, mint a kattintási potenciál, a probléma, az állapot vagy a megnevezés.

Átfogó teljesítmény megtekintése – Hasznos statisztikákat láthatunk a vállalkozásról, a termékekről, a piacról és egyebekről az átfogó teljesítmény jelentésekben.

A beállítások nem változnak – A hirdetési kampányok működése és a termékek konfigurációja viszont változatlan marad.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet