Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.10.10.

A Google frissen bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode további 40 országban és 35 nyelven, köztük már magyar nyelven és Magyarországon is elérhető. A funkció eddig csak néhány országban és nyelven volt kipróbálható, most azonban a magyar felhasználók is megtapasztalhatják, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresést. Az újdonság fokozatosan jelenik meg a következő időszakban a felhasználóknál.

Mi az AI Mode?

Az AI Mode a hagyományos Google-keresést egészíti ki mesterséges intelligencia által generált, összefoglaló válaszokkal. Amikor egy kérdést beírunk, a rendszer nemcsak találatokat listáz, hanem egy AI által írt összegzést is megjelenít – a releváns forrásokkal együtt. Ez különösen hasznos lehet összetettebb kérdések, termék-összehasonlítások vagy kutatási témák esetében.

Főbb funkciók

  • AI összefoglalók: a Google automatikusan létrehoz egy rövid, természetes nyelvezetű választ a keresett témára.
  • Kérdésbővítés és kapcsolódó kérdések: az AI további javaslatokat ad, hogyan pontosíthatjuk vagy mélyíthetjük a keresést.
  • Interaktív keresési élmény: a felhasználók a további kérdésekkel „beszélgethetnek” a keresővel, nem szükséges mindenre új keresést indítani.

A Google AI Mode a keresés új fejezetét nyitja ezáltal 
meg: gyorsabb, beszélgetésalapú és kontextusban értelmezett válaszokat ad.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet