Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megérkezett a Google Ads API v.14, 5 nagy frissítéssel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.06.15.

A hirdetők a Google Ads API V14 új funkcióinak köszönhetően élvezhetik a továbbfejlesztett kampánykezelés és -teljesítmény előnyeit.

A Google Ads API 14-es verziója több jelentős frissítéssel is megjelent, köztük olyan új funkciókkal, amelyek támogatják a Universal Analyticsről a Google Analytics 4-re való átállást.

Miért érdekes ez számunkra?

A Google Ads API 14-es verziója jobb felhasználói élményt kínál a kampánykezelés és a teljesítmény javításával.

Íme csak néhány kiemelés a 2023-as frissítésből.

  • Fiókszintű kizáró kulcsszavak : Ez az új funkció lehetővé teszi a hirdetők számára a fiókszintű kizáró kulcsszavak lekérését, létrehozását és frissítését. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók nem csak egy hirdetéscsoportot vagy kampányt, hanem egy teljes fiókot is kizárhatnak bizonyos kulcsszavakat.
  • Új javaslattípusok : Ide tartozik a DynamicImageExtensionOptInRecommendation azon hirdetők számára, akiknek a fiókja számára előnyös lesz a dinamikus képbővítmények engedélyezése. Tartalmazza a LowerTargetRoasRecommendation és a RaiseTargetCpaRecommendation is, amelyek segítenek a felhasználóknak a hirdetési kiadások megtérülésének módosításában.
  • Új konverziós művelettípusok : Ezek az új funkciók segítenek a hirdetőknek azonosítani a Google Analytics szolgáltatásból importált konverziókat, és megállapítani, hogy a konverzió GA4- vagy Universal Analytics-tulajdonból származik-e. Ez különösen fontos, mivel a GA4 július 1-jén felváltja a Universal Analyticset, ezért ezeknek a változtatásoknak tükröződniük kell a Google Ads API v14-ben.
  • Offline konverziós ügyfelek összefoglalói : Ez egy vadonatúj mező az ügyfél-erőforrásokban, amely információkat tartalmaz az offline konverziós folyamatról, például arról, hogy hány konverziót töltöttek fel sikeresen, és hány sikertelen volt a tehermentesítési ugrás végrehajtásakor.
  • Kulcsszótervezési terület : A Google Ads API V14 egy új, GenerateForecastKeywordMetrics nevű módszert tartalmaz, amely támogatja a kulcsszó-előrejelzési mutatókat anélkül, hogy először kulcsszótervet kellene készítenünk
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet