Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Még idén átgázolhat rajtunk a legújabb Pingvin algoritmus

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.30.

A Pingvin algoritmus először 2012 áprilisában üzentek hadat az összes olyan weboldalnak, melyek vélhetően manipulációs szándékkal végzett linkfejlesztést. A kezdeti lelkesedés hamar letört és néhány apróbb frissítést követően sokan, mint a Messiást várják a legújabb Pingvin teljes algoritmussfrissítést, hátha ezzel megjavulnak a helyezéseik a Google találati listáján. Vagy éppen romlanak?

A Pingvint idénre vártuk eddig is, de eddig teljesen homályos volt, hogy pontosan mit fog hozni magával. A Google szócsövei folyamatosan csepegtetik magukból az információmorzsákat, a legfrissebb Gary Illyestől származik. Illyes egy tweet-ben publikálta, hogy nem csak adatfrissítésről lesz szó, hanem a teljes algoritmus változni fog és várhatóan még idén bekövetkezik. Ráadásul valós idejű lesz, ami azt jelenti, hogy a linkek értékelés folyamatos lesz és nem függ majd az adatfrissítések gyakoriságától.

Gary Illyes twitter, Pingvin algoritmus frissítés várható
Gary Illyes twitter, Pingvin algoritmus frissítés várható, Forrás

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet