Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Már lehet regisztrálni a Demand Gen béta verziójára

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.08.30.

A Demand Gen kampány, a Google legújabb, mesterséges intelligencia által vezérelt kampánytípusa már elérhető béta verzióban a hirdetők számára. 

A Google lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy már az automatikus átállás előtt regisztráljanak és használják a béta verziót.

Hogyan lehet használni?

A fiókok regisztrációját követően béta verzióban új kampányokat hozhatunk létre és így használhatjuk a legújabb funkciókat. Ha rendelkezik a fiók aktív Discovery-kampánnyal, akkor a rendszer automatikusan, megszakítás nélkül frissíti azt Demand Gen-re.

2024 január és március között az összes megmaradt Discovery-kampány automatikusan frissül majd. Az új kampányok mesterséges intelligenciát használnak, és úgy tervezték, hogy ösztönözzék a mid funnel aktivitást. 

Forrás:

https://www.searchenginejournal.com/youtube-implements-new-linking-policy-to-curb-spam/493701/#close

https://support.google.com/google-ads/answer/13859703?sjid=9777798397163340369-EU

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet