Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Már a Facebook is nyomasztja a hirdetőket, hogy mobilbarátak legyenek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.09.02.

A Facebook hamarosan minden mobil hirdető weboldalát még a megjelenítésük előtt előre letölti és megvizsgálja azt betöltési sebesség és a mobil UX szempontok alapján. Amennyiben úgy érzékeli, hogy a weboldal, landoló lap nem megfelelően szolgálja ki a felhasználói élményt, akkor nem is jeleníti meg a hirdetést.

A döntést arra alapozzák a legfrissebb kimutatásokra alapozzák miszerint a weboldal látogatók 40% elhagyja a weboldalt, ha az 3 máspdoperc alatt nem tölt be. Matthew Idema a Facebook hirdetésekért felelős marketing igazgatójának elmondása alapján a hirdetéseket kiszolgáló rendszerben is egy befolyásoló tényező lesz, hogy valójában mennyire gyors a weboldal.

facebook mobil hirdetők

Az új megoldással nem csak azonosítani tudják a lassan betöltő tartalmakat, de egyben segítenek is a hirdetőknek azzal, hogy előre betöltik a hirdetett weboldalt a Facebook in-app böngészőbe még mielőtt klikkelne az érdeklődő. Ezzek a megoldással 29%-al felgyorsítják a hirdetett weboldalok átlagos betöltési idejét.

A gyengén teljesítő weboldalak esetében a tervek szerint a Facebook automata javaslatokat is fog tenni arra, hogy miként javítsuk a teljesítményt.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet