Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Már a Facebook is nyomasztja a hirdetőket, hogy mobilbarátak legyenek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.09.02.

A Facebook hamarosan minden mobil hirdető weboldalát még a megjelenítésük előtt előre letölti és megvizsgálja azt betöltési sebesség és a mobil UX szempontok alapján. Amennyiben úgy érzékeli, hogy a weboldal, landoló lap nem megfelelően szolgálja ki a felhasználói élményt, akkor nem is jeleníti meg a hirdetést.

A döntést arra alapozzák a legfrissebb kimutatásokra alapozzák miszerint a weboldal látogatók 40% elhagyja a weboldalt, ha az 3 máspdoperc alatt nem tölt be. Matthew Idema a Facebook hirdetésekért felelős marketing igazgatójának elmondása alapján a hirdetéseket kiszolgáló rendszerben is egy befolyásoló tényező lesz, hogy valójában mennyire gyors a weboldal.

facebook mobil hirdetők

Az új megoldással nem csak azonosítani tudják a lassan betöltő tartalmakat, de egyben segítenek is a hirdetőknek azzal, hogy előre betöltik a hirdetett weboldalt a Facebook in-app böngészőbe még mielőtt klikkelne az érdeklődő. Ezzek a megoldással 29%-al felgyorsítják a hirdetett weboldalok átlagos betöltési idejét.

A gyengén teljesítő weboldalak esetében a tervek szerint a Facebook automata javaslatokat is fog tenni arra, hogy miként javítsuk a teljesítményt.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet