Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Már a Facebook is nyomasztja a hirdetőket, hogy mobilbarátak legyenek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.09.02.

A Facebook hamarosan minden mobil hirdető weboldalát még a megjelenítésük előtt előre letölti és megvizsgálja azt betöltési sebesség és a mobil UX szempontok alapján. Amennyiben úgy érzékeli, hogy a weboldal, landoló lap nem megfelelően szolgálja ki a felhasználói élményt, akkor nem is jeleníti meg a hirdetést.

A döntést arra alapozzák a legfrissebb kimutatásokra alapozzák miszerint a weboldal látogatók 40% elhagyja a weboldalt, ha az 3 máspdoperc alatt nem tölt be. Matthew Idema a Facebook hirdetésekért felelős marketing igazgatójának elmondása alapján a hirdetéseket kiszolgáló rendszerben is egy befolyásoló tényező lesz, hogy valójában mennyire gyors a weboldal.

facebook mobil hirdetők

Az új megoldással nem csak azonosítani tudják a lassan betöltő tartalmakat, de egyben segítenek is a hirdetőknek azzal, hogy előre betöltik a hirdetett weboldalt a Facebook in-app böngészőbe még mielőtt klikkelne az érdeklődő. Ezzek a megoldással 29%-al felgyorsítják a hirdetett weboldalok átlagos betöltési idejét.

A gyengén teljesítő weboldalak esetében a tervek szerint a Facebook automata javaslatokat is fog tenni arra, hogy miként javítsuk a teljesítményt.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet