Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Már elérhető a kizáró kulcsszólisták fiókszintű használata GoogleAds-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.01.31.

A Google Ads-fiók beállításaiban már létrehozhatunk egyetlen, fiókszintű kizáró kulcsszavak listáját. 

A kizáró kulcsszavak fontosságáról sokszor írtunk már, röviden arra való egy ilyen lista létrehozása, hogy megakadályozzuk a “pénzégetést”, és a számunkra irreleváns kifejezésekre ne jelenjen meg a hirdetésünk. 

A Google most egyszerűsítette a listagyártást! A fiókszintű használattal megkímélhetjük magunkat attól, hogy ugyanazokat a negatív listákat kelljen hozzáadnunk az egyes kampányokhoz, és könnyebbé válik a kizáró kulcsszavak jövőbeni módosításainak kezelése is.

A menüben a „Fiókbeállítások”-nál találjuk a „Kizáró kulcsszavak” menüpontot. Ha erre a szakaszra kattintunk, megkezdhetjük a kizáró kulcsszavak listájának létrehozását.

Azt is megadhatjuk, hogy általános, pontos vagy kifejezésegyezés alapján szeretnénk-e kizárni ezeket a kulcsszavakat. Fiókonként legfeljebb 1000 kulcsszó zárható ki!

Figyelem, a létrehozott kizáró kulcsszavak fiókszintű listája automatikusan érvényes lesz a releváns kampánytípusok összes keresési és vásárlási készletére. Ide tartoznak a Search, Pmax, Shopping, Intelligens Shopping és Helyi kampányok is.

Forrás:

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet