Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Már elérhető a Google Ads Insights

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.01.27.

A Google 2020. novembere óta csöpögteti a részleteket az új Insights statisztikai oldalról. Több hirdető is látja már az Ads-fiókjában, konkrétan miről is van szó.

A Google azt ígéri, hogy az Insights segít azonosítani a piac trendjeit és megérteni a teljesítményét. Megmutatja vállalkozásunk leginkább releváns termékének vagy szolgáltatásának jelenlegi és felmerülő keresletét.

Például egy túracikkekkel foglalkozó kiskereskedő gyorsan következtethet a sátrak iránti növekvő keresletre abból, hogy látja azt a trendet, miszerint az emberek több szabadtéri programra készülnek. – hozza a példát a Google

Az Insights-on belül a keresési trendek az első elérhető információ, melyek segítségével tehát reagálhatunk a kereslet változásaira, azonosítva üzletünk potenciális növekedési lehetőségeit. De a jövőben további statisztikákat is ígérnek!

Hogyan működik majd az Insights?

Az Insights az Ads-fiókunk teljesítményelőzményeit, kampánybeállításait és a Google trendjeit használja, hogy a vállalkozásunkhoz kapcsolódó statisztikákat generáljon. Ezek a statisztikák a Keresési vagy Shopping-kampányokkal rendelkező fiókok számára lesznek elérhetőek.

Az Insights ajánlásait integrálni fogják a Javaslatok részbe, megkönnyítve ezzel a cselekvésünket.

Ginny Marvin közzétette a Twitteren, hogy az Insigths a hétvégén felbukkant a fiókjában. 

Esetleg Te is észlelted már?

Cikkünk forrása: https://www.seroundtable.com/google-ads-insights-tab-30793.html

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet