Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Már elérhető a Google Ads Insights

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.01.27.

A Google 2020. novembere óta csöpögteti a részleteket az új Insights statisztikai oldalról. Több hirdető is látja már az Ads-fiókjában, konkrétan miről is van szó.

A Google azt ígéri, hogy az Insights segít azonosítani a piac trendjeit és megérteni a teljesítményét. Megmutatja vállalkozásunk leginkább releváns termékének vagy szolgáltatásának jelenlegi és felmerülő keresletét.

Például egy túracikkekkel foglalkozó kiskereskedő gyorsan következtethet a sátrak iránti növekvő keresletre abból, hogy látja azt a trendet, miszerint az emberek több szabadtéri programra készülnek. – hozza a példát a Google

Az Insights-on belül a keresési trendek az első elérhető információ, melyek segítségével tehát reagálhatunk a kereslet változásaira, azonosítva üzletünk potenciális növekedési lehetőségeit. De a jövőben további statisztikákat is ígérnek!

Hogyan működik majd az Insights?

Az Insights az Ads-fiókunk teljesítményelőzményeit, kampánybeállításait és a Google trendjeit használja, hogy a vállalkozásunkhoz kapcsolódó statisztikákat generáljon. Ezek a statisztikák a Keresési vagy Shopping-kampányokkal rendelkező fiókok számára lesznek elérhetőek.

Az Insights ajánlásait integrálni fogják a Javaslatok részbe, megkönnyítve ezzel a cselekvésünket.

Ginny Marvin közzétette a Twitteren, hogy az Insigths a hétvégén felbukkant a fiókjában. 

Esetleg Te is észlelted már?

Cikkünk forrása: https://www.seroundtable.com/google-ads-insights-tab-30793.html

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet