Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Már 3 Instagram hírcsatorna közül is választhatsz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.01.11.

Az Instagram két új hírcsatornát ad a meglévő mellé, amelyeket legördülő menüből lehet majd kiválasztani.

Adam Mosseri, az Instagram vezetője jelentette be a hamarosan megjelenő frissítést, amely már tesztelhető bizonyos felhasználók számára. 

Az Instagram alkalmazás háromféle hírfolyamot fog tartalmazni:

·   Kezdőlap (Home): Ez a ma ismert Instagram-élmény, ahol a tartalom algoritmikusan van rangsorolva az alapján, hogy valószínűleg mennyire érdekelnek bizonyos bejegyzések. A jövőben itt egyre több ajánlás lesz.

·   Kedvencek (Favorites) : Ez a hírcsatorna olyan fiókokból származó tartalmat fog közvetíteni, amelyekről semmiképp nem szeretnél lemaradni. Kiválaszthatod, hogy mely fiókok jelenjenek meg ebben a hírfolyamban.

·   Követett (Following): Itt az Insta visszahozza az időrendi hírfolyamot, amely csak az általad követett fiókok bejegyzéseit tartalmazza.

Mosseri szerint ezeket a változtatásokat annak érdekében hajtják végre, hogy az emberek jól érezzék magukat az alkalmazásban. Úgy véli, hogy az Instagram-hírcsatorna testreszabásával még pozitívabb élmény teremthető.

Ugyanakkor a fő hírcsatorna egyre távolabb kerül attól a tartalomtól, amelyet az emberek választottak. Ez jó hír, ha a tartalomfelfedezés részét nézzük, mivel lehetőséget teremt, hogy egyes csatornák több ember elé kerüljenek, és közönséget építhessenek ki.

A felhasználó szempontjából persze ez vezethet oda, hogy ha megnyitáskor úgy találja, nem kap olyan releváns tartalmat, amilyet látni szeretne, egyből átvált a Kedvencek vagy a Követett hírcsatornára egy könnyen elérhető legördülő menüből. 

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/instagram-to-show-more-content-from-people-you-dont-follow/432006/#close

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet