Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Made for mobile emailek az AdWords-től

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.07.18.

A SeoRoundTable szerzője Rusty publikálta, hogy az AdWords már automata üzeneteket küld a kampánykezelőknek, amiben a mobil hirdetések beindítására sarkall.

Ahogyan a képernyőfotón is látszódik, vélhetően az AdWords kampányok, Eszköz statisztikák alapján küldik ki a perszonalizált emaileket, melyben felhívják a kampánykezelő figyelmét arra, hogy az egyes kampányokból érkező látogató hány százaléka érkezik már mobilról.

Made for mobile

A marketing célú hírlevél megfelelően agresszívnak tűnik, hogy elérje a célját, főleg a hatalmas Call-to-action gombbal, amivel egyből beléphetünk a fiókba és létrehozhatjuk a mobil célzású hirdetéseinket.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet