Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Ma érkezik a Google Ads Editor v1.7

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.08.09.

A frissítésének köszönhetően a hirdetők mostantól a Google Ads Editorral kezelhetik szállodai hirdetéseiket, YouTube – audiohirdetéseiket és a potenciális ügyfelek űrlapbővítményeit.

Továbbá a frissítés lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy letölthessék kampányaik bizonyos részeit, és azokon offline dolgozhassanak.

A Google Ads Editor számos változáson esett át az utóbbi időszakban. Az eddig használt 1.6 verzió is csak néhány hónappal ezelőtt, 2021. áprilisában jelent meg, ezt megelőzően pedig 2020. novemberében érkezett frissítés. Nem telt el hát sok idő az újabb frissítésig, de az újdonságok talán mindannyiunk számára hasznosak a fejlődéshez és a kívánt eredmények eléréséhez.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet