Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Lokális szolgáltatási hirdetések

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.10.16.

A vállalkozásoknak hamarosan Google vállalkozás profilra (GBP) lesz szükségük ahhoz, hogy továbbra is helyi szolgáltatási hirdetéseket (LSA) jelenítenek meg, és megjelenítsék az ügyfelek véleményét.

Ellenőrzött és pontos GBP hiányában hirdetései szüneteltetnek, ami megzavarhatja a potenciális ügyfelek generálását és az ügyfélszerzési erőfeszítéseket.

Határidő: november 21-ig a vállalkozásoknak rendelkezniük kell Google vállalkozás profillal a helyi szolgáltatási hirdetések megjelenítéséhez.

Ellenőrzött információ: A GBP-n szereplő névnek és címnek meg kell egyeznie az LSA-val; ellenkező esetben a hirdetések szünetelnek. Az ellenőrizetlen vagy felfüggesztett GBP-k a hirdetések szüneteltetéséhez is vezetnek.

https://searchengineland.com/google-local-service-ads-google-business-profile-447436

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet