Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Új lehetőség a Facebookon: készíts listákat!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.02.14.

Megjelent a Facebook új állapotfrissítési lehetősége, a listák. Az utolsó hasonlóan nagy változás a színek használata volt, mely szintén a nagyobb aktivitást hivatott ösztönözni.

A tervek szerint aktívvá teszi tehát az új funkció a felhasználókat, ugyanis kedvük szerint itt mindenféle lista létrehozására van lehetőségük. Használhatják újévi fogadalmakhoz, kipróbálásra váró éttermek listázásához, de akár bakancslistát is készíthetnek itt. Ráadásul a kész listát emojikkal és színekkel is tarkíthatják.

facebook-listak

A barátok aztán másolhatják a listát és megoszthatják saját véleményüket.

Ez a szolgáltatás még nem áll széles körben rendelkezésre, de a “Mi jár a fejedben?” kérdésre hamarosan több országban is válaszolhatunk lista készítéssel ugyanúgy, ahogy most GIF-ek, videók vagy érzéseink megosztásával tesszük.

Az ehhez hasonló funkciók nem titkolt szándéka, hogy a felhasználókat személyesebb frissítések megosztására ösztönözzék. Ezzel is kívánja a Facebook felvenni a harcot az ellen, hogy pusztán hírcsatornává váljon. Az emberek ugyanis korábban azért használták a Facebookot örömmel, hogy lássák, ismerőseik mit gondolnak, mit éreznek.

Bár a korábban bejelentett algoritmus változásnak az lenne a lényege, hogy több személyes tartalom legyen a különféle márka tartalmakkal szemben, ennek nagy akadálya lett a személyes tartalmak jelentős csökkenése. Nem beszélve a fiatal közönség elpártolásáról.

A tendencia visszafordításának érdekében fejleszt a Facebook olyan funkciókat, ami ismét vonzóvá teheti őket a fiatal felhasználók szemében is.

Az újításról a techcrunch is beszámolt.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet