Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Linkedin profilunk a Google találati listájában

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.06.

A minap vadásztak le egy olyan Google találatot, ami a Linkedin profilból tartalmaz egy rövid kivonatot. A Linkedin felhasználó alap adatai láthatóak, mely kifejezetten jól mutathat olyan esetben, ha épp állást keres és ilyen formában jelenik meg róla találat a Google-ben.

Ha ennél kicsit tovább gondolkodunk, akkor ez nem sokban különbözik a Google által egyre inkább használatos Knowledge Graph-októl, mint például a film keresések esetében az IMDB kiemelt találatai.

Google Linkedin Találati Lista
Google Linkedin Találati Lista

A Google 2012 májusában jelentette be a Knowledge Graph-ot, mely a megfelelő mennyiségű és minőségű információk begyűjtését követően, feltérképezi az informcáiók közötti lehetséges összefüggéseket. Az így alkotott adathalmazból generálódik egy információs boksz, ami már a kereső találati oldalán választ adhat a keresésünkre, a nélkül, hogy elnavigálnánk onnan. Természetesen minden esetben pontosan megjelölve a forrásként szolgáló adatbázist, weboldalt, ahová akár ákattinthatunk, ha bővebb információra van szükségünk.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet