Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A konverziós arány növelésének a kulcsa a perszonalizáció

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.06.08.

Ha a fizikai boltunkba betér egy érdeklődő az első interakciókat követően már nagyjából tudjuk, hogy milyen irányba vigyük a kommunikációt és miként tudjuk hamarosan vevővé konvertálni. Ugyanez igaz a digitális térben is, de mégis nagyon kevesen veszik a fáradságot, hogy személyre szabják az online megjelenést és promóciókat.

Jól tudja ezt a marketing automatizálással foglalkozó Marketo is, akik egy infografikát készítettek arról, hogy miért és hogyan érdemes a személyre szabott webes jelenlétet integrálni az online stratégiánkba. Kattints az alábbi képre!

Szemelyreszabas

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet