Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Könnyebb vevőszerzést ígér a Performance Max kampányok frissítése

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.04.

A Performance Max kampánytípusban a Google a legfejlettebb automatizmusait egyesítette. Lássuk, mik ezek, és miért kedvező ez a hirdetők számára!

Új ügyfélszerzés cél

Eddig az új ügyfélszerzés cél megjelölése csak a smart shopping kampányokban volt elérhető, a következő hetekben azonban ez a Performance Max kampányokban is bevezetésre kerül az értékesítést és leadek szerzését célzó ügyfelek számára.

Emelhetünk az új ügyfeleknek megjelenő hirdetések ajánlatán, vagy célozhatunk akár kizárólag új ügyfeleket, a költséghatékonyság megőrzése mellett.

Az új ügyfelek azonosításában a customer match listák feltöltése, valamint a konverziós tagek használata segíti a Google algoritmusát.

Megújuló Insights Page

Az Insights oldal használata segíti a kampányok és stratégia gyors áttekintését, ezáltal időt spórolunk a döntéshozatalban. A következő hetekben bevezetésre kerül az új Insigths Page.

Eszközök közönségenként:

Az „asset audience insights” azt mutatja meg, hogy a feltöltött szövegek, képek és videók hogyan teljesítenek az egyes közönségszegmensekben.

Diagnostic Insights (eredmény áttekintés):

Ez a nézet megmutatja, hogy egy létrehozott egy Performance Max kampányban van-e a megjelenést vagy megfelelő teljesítményt gátló elem.

1 kattintásos upgrade

A következő néhány hét során fog megjelenni az a fejlesztés, amivel a Smart Shopping kampányokat 1 kattintással tudjuk Performance Max kampánnyá alakítani.

Ugyanez a Local kampányokra vonatkozóan június elejére várható.

Amikor az upgrade lehetősége elérhető, akkor a fiókban értesítést fogunk látni, valamint indíthatjuk ezt a Recommendations és Kampányok lapról is.

A kampányok átalakítását 2 féleképpen végezhetjük:

–   Egyben az összeset átváltjuk

–   Egyenként kiválasztjuk az átváltandó kampány(oka)t

Az átváltás után egy új Performance Max kampányt hozunk létre, ami automatikusan magában hordozza a korábbi kampány tanulási folyamatát. A budget és beállítások is automatikusan átmásolásra kerülnek az új kampányba.

A Google javaslata szerint az átalakítást a lehető leghamarabb érdemes elvégezni, hogy a közelgő szabadságidőszakok idején ez ne jelentsen problémát.

A Smart Shopping kampányok júliustól, a Local kampányok pedig augusztustól szeptember végéig automatikusan átalakulnak majd Performance Max kampánnyá.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet