A napokban kelt szárnyra a hír, hogy a Facebook esetében a meglévő és az új kampányoknál egyaránt elkezdenek átállni a kampányszintű költségkeret-optimalizálásra. A változás 2019. szeptemberében lesz.
A változás (mellyel a Facebook egy újabb lépést tesz az Adwords felé) optimalizálja a kampány költségkeretének elosztását a kampány hirdetéssorozatai között.
A Facebook csokorba szedte, hogy mire számíthatsz a változtatás kapcsán:
-
“Egyetlen központi kampányköltségkeret beállítására lesz lehetőséged, amely a hirdetéssorozatokon átívelő módon optimalizálható, mi pedig automatikusan, folyamatosan és valós időben fogjuk elosztani a költségkeretet a legjobban teljesítő hirdetéssorozataid között.
-
Valós időben segítünk a legjobb eredményeket kihozni a költségkeretből, hatásosan csökkentve ezzel az egy eredményre jutó összköltséget.
-
A kampányszintű költségkeret-optimalizálástól több eredmény és alacsonyabb költségek várhatók.
-
A kampányszintű költségkeret-optimalizálás és az egy eredményre jutó legalacsonyabb költséget megcélzó licitálási stratégia használata esetén a kampány egészére nézve próbáljuk elérni az egy eredményre jutó legalacsonyabb költséget, nem pedig az egyes hirdetéssorozatok szintjén. További információ a kampányszintű költségkeret-optimalizáláshoz kapcsolódó jelentésekről.“