Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Kampányszintű költségkeret-optimalizálás a Facebookon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.02.08.

A napokban kelt szárnyra a hír, hogy a Facebook esetében a meglévő és az új kampányoknál egyaránt elkezdenek átállni a kampányszintű költségkeret-optimalizálásra. A változás 2019. szeptemberében lesz.

A változás (mellyel a Facebook egy újabb lépést tesz az Adwords felé) optimalizálja a kampány költségkeretének elosztását a kampány hirdetéssorozatai között.

facebook-koltsegkeret

A Facebook csokorba szedte, hogy mire számíthatsz a változtatás kapcsán:

  • “Egyetlen központi kampányköltségkeret beállítására lesz lehetőséged, amely a hirdetéssorozatokon átívelő módon optimalizálható, mi pedig automatikusan, folyamatosan és valós időben fogjuk elosztani a költségkeretet a legjobban teljesítő hirdetéssorozataid között.
  • Valós időben segítünk a legjobb eredményeket kihozni a költségkeretből, hatásosan csökkentve ezzel az egy eredményre jutó összköltséget.
  • A kampányszintű költségkeret-optimalizálástól több eredmény és alacsonyabb költségek várhatók.
  • A kampányszintű költségkeret-optimalizálás és az egy eredményre jutó legalacsonyabb költséget megcélzó licitálási stratégia használata esetén a kampány egészére nézve próbáljuk elérni az egy eredményre jutó legalacsonyabb költséget, nem pedig az egyes hirdetéssorozatok szintjén. További információ a kampányszintű költségkeret-optimalizáláshoz kapcsolódó jelentésekről.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet