Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Kampányszintű költségkeret-optimalizálás a Facebookon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.02.08.

A napokban kelt szárnyra a hír, hogy a Facebook esetében a meglévő és az új kampányoknál egyaránt elkezdenek átállni a kampányszintű költségkeret-optimalizálásra. A változás 2019. szeptemberében lesz.

A változás (mellyel a Facebook egy újabb lépést tesz az Adwords felé) optimalizálja a kampány költségkeretének elosztását a kampány hirdetéssorozatai között.

facebook-koltsegkeret

A Facebook csokorba szedte, hogy mire számíthatsz a változtatás kapcsán:

  • “Egyetlen központi kampányköltségkeret beállítására lesz lehetőséged, amely a hirdetéssorozatokon átívelő módon optimalizálható, mi pedig automatikusan, folyamatosan és valós időben fogjuk elosztani a költségkeretet a legjobban teljesítő hirdetéssorozataid között.
  • Valós időben segítünk a legjobb eredményeket kihozni a költségkeretből, hatásosan csökkentve ezzel az egy eredményre jutó összköltséget.
  • A kampányszintű költségkeret-optimalizálástól több eredmény és alacsonyabb költségek várhatók.
  • A kampányszintű költségkeret-optimalizálás és az egy eredményre jutó legalacsonyabb költséget megcélzó licitálási stratégia használata esetén a kampány egészére nézve próbáljuk elérni az egy eredményre jutó legalacsonyabb költséget, nem pedig az egyes hirdetéssorozatok szintjén. További információ a kampányszintű költségkeret-optimalizáláshoz kapcsolódó jelentésekről.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet