Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.07.02.

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 

Ez azért kiemelten fontos, mivel a Google Ads bejelentette, hogy blokkolni fogja a konverziókövetést a nem megfelelően működő hirdetők esetében július 21-től.

Ezzel a frissítéssel a Google az alábbi módokon értékeli a megvalósítását:

Kiváló: A rendszer ezt Zöld színnel jelöli, ebben az esetben nincs teendő.

Jó: Ezt kék színnel jelöli, ilyenkor a beleegyezési jelekkel valami probléma van, de még megfelelőnek érzi a rendszer, azonban optimalizálása szükséges.

Beavatkozás szükséges: ebben az esetben valami nagyobb gond van, ezt barna színnel jelölik, érdemes teljes mértékben átnézni a beállításokat, a későbbi korlátozások és tiltások elkerülése miatt.

Elérhető az Admin / Property Settings / Data Collection and Modification / Consent Settings részben.

Forrás: https://ppcnewsfeed.com/ppc-news/2025-05/google-sets-july-deadline-for-eu-consent-compliance-or-face-suspension/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet