Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Jelentős hatása van az algoritmus frissítésnek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.19.

A Google nemrégiben bevezetett ún. “alapvető frissítésének” (core update) célja az volt, hogy pontosabb és relevánsabb találatokat nyújtsanak a felhasználók számára a keresési eredményekben.

Ezen frissítések részeként a Google számos spam elleni intézkedést is bevezetett, hogy javítsa a keresési élményt és megelőzze a manipulatív gyakorlatokat a találatok manipulálására.

A cél az, hogy az emberek még megbízhatóbb és hasznosabb információkat találjanak a Google keresési eredményeiben.

Mit kell tenni, ha csökkent a helyezés?

Itt van a Google korábbi tanácsa azoknak, akiket negatívan érintettek ilyen frissítések:

Nincsenek konkrét javasolt lépések. Egy negatív rangsor hatás nem feltétlenül jelzi, hogy valami baj van az oldalakkal.

Azonban mégis tehetünk néhány dolgot, például:

– A minőségi tartalom még fontosabbá vált (ha lehet ilyet mondani!)

– Várjunk meg egy következő frissítést. Lehet, hogy némi javulást tapasztalhatunk majd a fő frissítések között, de a legnagyobb változások egy újabb alapvető frissítés után következnek be.

Röviden, írjunk valós, embereknek szóló tartalmakat és ne a keresőmotorok rangsorolása érdekében tegyük ezt. Megfontoltan és megfelelően éljünk a mesterséges intelligencia által kínált lehetőségekkel.

Forrás:
https://searchengineland.com/google-released-massive-search-quality-improvements-with-march-2024-core-update-and-multiple-spam-updates-438144

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet