Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Jelentős frissítések a Google Ads keresési lekérdezés megfeleltetéssel (query matching) kapcsolatban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.04.

A Google Ads frissítései a hirdetők számára fokozott AI-alapú teljesítményt, nagyobb márkakontrollt és a keresési lekérdezések jobb átláthatóságát kínálják.

Főbb frissítések:

  1. Új ajánlások a márkák bevonására, széles körű egyezésben (broad match).
  2. Márkakizárások minden találattípusban és dinamikus keresőhirdetésben.
  3. Jobb átláthatóság a keresőkifejezésekről (search terms) szóló jelentésekben. A rosszul írt kulcsszó mostantól a helyesen írt kulcsszavakkal együtt jelennek meg. 
  4. A hibásan írt keresések könnyebb blokkolása. Egy negatív kulcsszó összes helyesírási hibája bekerül a kizárásba.

Ezek a frissítések lényegében hatékonyabb eszközöket biztosítanak a hirdetők számára, hogy nagyobb kontrollt kapjanak a hirdetéseik megjelenése felett. A hirdetők számára nagy előny továbbá, hogy a keresőkifejezés-jelentésben jobban láthatóvá válnak a helyesírási hibák és egyszerűbbé válik a negatív kulcsszavazás.

Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-updates-search-query-matching-443671

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet