Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Jelentős frissítések a Google Ads keresési lekérdezés megfeleltetéssel (query matching) kapcsolatban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.04.

A Google Ads frissítései a hirdetők számára fokozott AI-alapú teljesítményt, nagyobb márkakontrollt és a keresési lekérdezések jobb átláthatóságát kínálják.

Főbb frissítések:

  1. Új ajánlások a márkák bevonására, széles körű egyezésben (broad match).
  2. Márkakizárások minden találattípusban és dinamikus keresőhirdetésben.
  3. Jobb átláthatóság a keresőkifejezésekről (search terms) szóló jelentésekben. A rosszul írt kulcsszó mostantól a helyesen írt kulcsszavakkal együtt jelennek meg. 
  4. A hibásan írt keresések könnyebb blokkolása. Egy negatív kulcsszó összes helyesírási hibája bekerül a kizárásba.

Ezek a frissítések lényegében hatékonyabb eszközöket biztosítanak a hirdetők számára, hogy nagyobb kontrollt kapjanak a hirdetéseik megjelenése felett. A hirdetők számára nagy előny továbbá, hogy a keresőkifejezés-jelentésben jobban láthatóvá válnak a helyesírási hibák és egyszerűbbé válik a negatív kulcsszavazás.

Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-updates-search-query-matching-443671

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet