Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Javult a weboldalam PageSpeed Insights pontja! Vagy mégsem?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.03.11.

Akik mostanság használták a PageSpeed Insights eszközt, azt vehették észre, hogy javultak a teljesítmény pontszámai az eszköz szerint. Ám ez közel sem azt jelenti, hogy valamilyen változtatásból kifolyólag javult volna a weboldal oldalbetöltése. Hanem a Google oldaláról történt egy javulás.

A Google ugyanis új módszertan, pontosabban technológia segítségével gyűjti össze az adatokat: HTTP/2-vel. A HTTP/2 egy új, fejlettebb hálózati kapcsolat protokoll, ami sokkal gyorsabban el tudja végezni az adatátvitelt a kliensoldal és a szerveroldal között.

Azon oldalak, amelyek HTTP/2-t támogató szerveren vannak, ezáltal javulást fognak tapasztalni a PageSpeed Insights pontjukban. Holott csak az történt, hogy a PageSpeed Insights is ezt a gyorsabb adatátviteli módszert használja, és a gyorsabb adatáramlás miatt úgy érzékelheti, hogy a weboldal teljesítménye is jobb lett. De ne csapjuk be önmagunkat!

Fontos! Egyáltalán nem biztos, hogy a weboldalunkat tároló szerver támogatja a HTTP/2-t, ezt a tárhelyszolgáltató megkérdezésével tudhatjuk meg. Illetve azt is, hogy hogyan lehet aktiválni.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet