Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt vannak az új bid szimulátorok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.01.31.

A bid szimulátorok segítségével lehetőségünk nyílik optimalizálni kampányainkat és a legtöbbet kihozni belőlük. 

Eddig csak az alábbiaknál volt elérhető: kézi CPC és cél CPA. Most azonban jönnek az intelligens ajánlattételi stratégiáikhoz is a szimulátorok, így a költők maximalizálhatják a kampányaik teljesítményét.

bid-szimulator

Az alábbiak érkeznek:

Cél-ROAS szimulátor:

Ez a search-ben elérhető szimulátor segít megtalálni a lehető legmagasabb célt, ami befolyásolja a teljesítményt (utolsó 7 nap adataiból von le következtetést) változatlan körülmények mellett.

Search és shopping kampányoknál lesz elérhető.

Kattintás és konverzió maximalizálás esetén:

A szimulátor megmutatja, hogy az új költségek milyen hatással lesznek a teljesítményre. Ezzel könnyebbé válik az ideális büdzsé allokáció a kampányok között.

Cél CPA szimulátor:

Displayben, app kampányoknál, searchben egyaránt elérhető szimulátor, mely szintén az optimális költést hivatott elősegíteni.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet