A bid szimulátorok segítségével lehetőségünk nyílik optimalizálni kampányainkat és a legtöbbet kihozni belőlük.
Eddig csak az alábbiaknál volt elérhető: kézi CPC és cél CPA. Most azonban jönnek az intelligens ajánlattételi stratégiáikhoz is a szimulátorok, így a költők maximalizálhatják a kampányaik teljesítményét.
Az alábbiak érkeznek:
Cél-ROAS szimulátor:
Ez a search-ben elérhető szimulátor segít megtalálni a lehető legmagasabb célt, ami befolyásolja a teljesítményt (utolsó 7 nap adataiból von le következtetést) változatlan körülmények mellett.
Search és shopping kampányoknál lesz elérhető.
Kattintás és konverzió maximalizálás esetén:
A szimulátor megmutatja, hogy az új költségek milyen hatással lesznek a teljesítményre. Ezzel könnyebbé válik az ideális büdzsé allokáció a kampányok között.
Cél CPA szimulátor:
Displayben, app kampányoknál, searchben egyaránt elérhető szimulátor, mely szintén az optimális költést hivatott elősegíteni.