Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt vannak az új bid szimulátorok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.01.31.

A bid szimulátorok segítségével lehetőségünk nyílik optimalizálni kampányainkat és a legtöbbet kihozni belőlük. 

Eddig csak az alábbiaknál volt elérhető: kézi CPC és cél CPA. Most azonban jönnek az intelligens ajánlattételi stratégiáikhoz is a szimulátorok, így a költők maximalizálhatják a kampányaik teljesítményét.

bid-szimulator

Az alábbiak érkeznek:

Cél-ROAS szimulátor:

Ez a search-ben elérhető szimulátor segít megtalálni a lehető legmagasabb célt, ami befolyásolja a teljesítményt (utolsó 7 nap adataiból von le következtetést) változatlan körülmények mellett.

Search és shopping kampányoknál lesz elérhető.

Kattintás és konverzió maximalizálás esetén:

A szimulátor megmutatja, hogy az új költségek milyen hatással lesznek a teljesítményre. Ezzel könnyebbé válik az ideális büdzsé allokáció a kampányok között.

Cél CPA szimulátor:

Displayben, app kampányoknál, searchben egyaránt elérhető szimulátor, mely szintén az optimális költést hivatott elősegíteni.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet