Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt vannak az új bid szimulátorok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.01.31.

A bid szimulátorok segítségével lehetőségünk nyílik optimalizálni kampányainkat és a legtöbbet kihozni belőlük. 

Eddig csak az alábbiaknál volt elérhető: kézi CPC és cél CPA. Most azonban jönnek az intelligens ajánlattételi stratégiáikhoz is a szimulátorok, így a költők maximalizálhatják a kampányaik teljesítményét.

bid-szimulator

Az alábbiak érkeznek:

Cél-ROAS szimulátor:

Ez a search-ben elérhető szimulátor segít megtalálni a lehető legmagasabb célt, ami befolyásolja a teljesítményt (utolsó 7 nap adataiból von le következtetést) változatlan körülmények mellett.

Search és shopping kampányoknál lesz elérhető.

Kattintás és konverzió maximalizálás esetén:

A szimulátor megmutatja, hogy az új költségek milyen hatással lesznek a teljesítményre. Ezzel könnyebbé válik az ideális büdzsé allokáció a kampányok között.

Cél CPA szimulátor:

Displayben, app kampányoknál, searchben egyaránt elérhető szimulátor, mely szintén az optimális költést hivatott elősegíteni.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet