Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt a Google Ads Szerkesztő 1.2 verziója

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.11.22.

Itt a Google Ads Szerkesztő 1.2-es verziója. A legújabb kiadás támogat néhány új kampánytípust, ráadásul már több fiók kezeléséhez is használható.

Új kampánytípusok támogatása

Az újdonságok bevezetésével a Szerkesztő már támogatja az elköteleződési alkalmazáskampányokat és a Discovery-kampányokat. Ez azt jelenti, hogy ezeket az új típusú kampányokat már tömegesen is létrehozhatjuk és módosíthatjuk a Szerkesztőben, nem szükséges egyesével elvégeznünk a munkát.

google-ads-editor

Megosztott kizárókulcsszó-listák

A kizárókulcsszó-listák használatával gondoskodhatunk arról, hogy a hirdetések ne jelenjenek meg akkor, amikor nem szeretnénk. A meglévő kizárókulcsszó-listákat már a Szerkesztőn belül, a Megosztott könyvtárból is alkalmazhatjuk, így még könnyebben megoszthatjuk őket a fiókok között.

Kereshető hibák

A legtöbb hirdető nem szereti felesleges munkával eltölteni az idejét. Nekik lehet segítség a kereshető hibák funkció. Amikor a Szerkesztő hibát jelez egy elemnél, sok időbe telhet ugyanis megkeresni az összes olyan helyet, ahol a hiba előfordul. A hibák gyorsabb megkeresése és kijavítása érdekében mostantól rájuk kereshetünk a kampányokban és a fiókokban. A hibákat úgy tekinthetjük meg, hogy a szűrősávban kiválasztjuk a Hibák lehetőséget, és máris elkezdhetjük azok javítását.

Sűrűbb megjelenítés a szerkesztőpanelen

Amikor sok az ismétlődő üres mező – például videóazonosító vagy egyéni paraméter –, sokáig tarthat végiggörgetni a panelen. Az időtakarékosság és a mezők keresésének megkönnyítése érdekében az üres mezők mostantól rejtve vannak a szerkesztőpanelen. Nem foglalnak felesleges helyet és nem kell feleslegesen hosszan görgetnünk, de szükség esetén bármikor megjeleníthetők ezek a mezők is.

Címkék szintaxisainak hozzáadása/eltávolítása CSV-importáláskor

Ha régebben a címkéket CSV-importálással vagy a „Több módosítás végrehajtása” funkcióval szerettük volna frissíteni, akkor meg kellett adni a címkék teljes készletét.

Mostantól úgy vehetünk fel vagy távolíthatunk el címkéket, hogy megőrizzük az összes meglévő címkét:

  1. Címke hozzáadásához és a meglévő címkék megőrzéséhez, illesszünk be egy  + jelet a címke neve elé.
  2. Címke eltávolításához és a többi címke megőrzéséhez, illesszünk be egy  – jelet a címke neve elé.

Képnevek

A Google Ads szolgáltatásban a képeket lehetőségünk van elnevezni. A Szerkesztő mostantól megjeleníti a Google Ads-fiókból letöltött képek neveit.

Amikor a Szerkesztőben új képet töltünk fel számítógépről, a kép neve a fájlnév lesz. Ezt a nevet feltölti a Google Ads-fiókba a képadatokkal együtt.

Konverziós érték maximalizálása a keresési kampányoknál

Mostantól a keresési kampányok támogatják a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát. FONTOS, hogy ennek a stratégiának a „cél-ROAS” mezője nem támogatott, ezért üresen kell hagyni!

Gyakoriságkorlát a videókampányokban

A videókampányok gyakoriságkorlátja két tekintetben módosul:

  1. Csak a kampányszintű korlátozások támogatottak. A hirdetés- és hirdetéscsoport-szintű korlátozások megszűntek és API-ban letiltották őket. 
  2. Legfeljebb 6 korlátozás engedélyezett: egy-egy a {megjelenítések, megtekintések} x {nap, heti, havi szám} mindegyik kombinációjában. Korábban csak két korlátozás volt támogatott: egy a megjelenítések és egy megtekintések esetében.

A Google Ads Szerkesztő 1.2-es verziójában rendelkezésre álló új funkciók teljes listáját a Google Ads Súgóban is megtekinthetjük. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet