Itt a Google Ads Szerkesztő 1.2-es verziója. A legújabb kiadás támogat néhány új kampánytípust, ráadásul már több fiók kezeléséhez is használható.
Új kampánytípusok támogatása
Az újdonságok bevezetésével a Szerkesztő már támogatja az elköteleződési alkalmazáskampányokat és a Discovery-kampányokat. Ez azt jelenti, hogy ezeket az új típusú kampányokat már tömegesen is létrehozhatjuk és módosíthatjuk a Szerkesztőben, nem szükséges egyesével elvégeznünk a munkát.
Megosztott kizárókulcsszó-listák
A kizárókulcsszó-listák használatával gondoskodhatunk arról, hogy a hirdetések ne jelenjenek meg akkor, amikor nem szeretnénk. A meglévő kizárókulcsszó-listákat már a Szerkesztőn belül, a Megosztott könyvtárból is alkalmazhatjuk, így még könnyebben megoszthatjuk őket a fiókok között.
Kereshető hibák
A legtöbb hirdető nem szereti felesleges munkával eltölteni az idejét. Nekik lehet segítség a kereshető hibák funkció. Amikor a Szerkesztő hibát jelez egy elemnél, sok időbe telhet ugyanis megkeresni az összes olyan helyet, ahol a hiba előfordul. A hibák gyorsabb megkeresése és kijavítása érdekében mostantól rájuk kereshetünk a kampányokban és a fiókokban. A hibákat úgy tekinthetjük meg, hogy a szűrősávban kiválasztjuk a Hibák lehetőséget, és máris elkezdhetjük azok javítását.
Sűrűbb megjelenítés a szerkesztőpanelen
Amikor sok az ismétlődő üres mező – például videóazonosító vagy egyéni paraméter –, sokáig tarthat végiggörgetni a panelen. Az időtakarékosság és a mezők keresésének megkönnyítése érdekében az üres mezők mostantól rejtve vannak a szerkesztőpanelen. Nem foglalnak felesleges helyet és nem kell feleslegesen hosszan görgetnünk, de szükség esetén bármikor megjeleníthetők ezek a mezők is.
Címkék szintaxisainak hozzáadása/eltávolítása CSV-importáláskor
Ha régebben a címkéket CSV-importálással vagy a „Több módosítás végrehajtása” funkcióval szerettük volna frissíteni, akkor meg kellett adni a címkék teljes készletét.
Mostantól úgy vehetünk fel vagy távolíthatunk el címkéket, hogy megőrizzük az összes meglévő címkét:
- Címke hozzáadásához és a meglévő címkék megőrzéséhez, illesszünk be egy + jelet a címke neve elé.
- Címke eltávolításához és a többi címke megőrzéséhez, illesszünk be egy – jelet a címke neve elé.
Képnevek
A Google Ads szolgáltatásban a képeket lehetőségünk van elnevezni. A Szerkesztő mostantól megjeleníti a Google Ads-fiókból letöltött képek neveit.
Amikor a Szerkesztőben új képet töltünk fel számítógépről, a kép neve a fájlnév lesz. Ezt a nevet feltölti a Google Ads-fiókba a képadatokkal együtt.
Konverziós érték maximalizálása a keresési kampányoknál
Mostantól a keresési kampányok támogatják a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát. FONTOS, hogy ennek a stratégiának a „cél-ROAS” mezője nem támogatott, ezért üresen kell hagyni!
Gyakoriságkorlát a videókampányokban
A videókampányok gyakoriságkorlátja két tekintetben módosul:
- Csak a kampányszintű korlátozások támogatottak. A hirdetés- és hirdetéscsoport-szintű korlátozások megszűntek és API-ban letiltották őket.
- Legfeljebb 6 korlátozás engedélyezett: egy-egy a {megjelenítések, megtekintések} x {nap, heti, havi szám} mindegyik kombinációjában. Korábban csak két korlátozás volt támogatott: egy a megjelenítések és egy megtekintések esetében.
A Google Ads Szerkesztő 1.2-es verziójában rendelkezésre álló új funkciók teljes listáját a Google Ads Súgóban is megtekinthetjük.