Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt az új, képes bővítmény a keresési hirdetésekhez

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.12.16.

A Google bár még hivatalosan nem jelentette be ezt a típusú bővítményt (ráadásul egyelőre még nem is elérhető mindenki számára), de egyre többen találkozhatnak ilyen jellegű hirdetéssel. 

Aki még nem találkozott ezzel az új hirdetési formátummal, hamarosan annak is láthatóvá válik a Google újdonsága.

google

Dinamikus hirdetésbővítményről van szó, ami azt jelenti, hogy hirdetőkként nem tudjuk közvetlenül befolyásolni a képes tartalmat. Nem tudunk tehát képet feltölteni hozzá, hanem a landoló oldalról húzza be automatikusan a kreatívokat és azokat jeleníti meg a hirdetések mellett. 

Ahhoz, hogy létrehozzunk új típusú hirdetést, engedélyezni kell a bővítményt, amihez pedig igazolni kell, hogy van hozzá megfelelő jogosultságunk, valamint a landolóhoz hozzáférést kell adnunk a Google számára, hirdetési céllal.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet