Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt az új Google PMax jelentéskészítő, generatív AI eszközökkel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.08.06.

Az AI-alapú kreatív eszközök célja a Google Ads-hálózat jelentési funkcióinak javítása, valamint a hirdetések teljesítményének és átláthatóságának növelése.

A Google új funkciókat vezet be a kreatív eredmények és az átláthatóság javítása érdekében hirdetési platformjain, különösen a Performance Max kampányok esetében.

A frissítések célja, hogy segítsék a hirdetőket hatékonyabb hirdetések létrehozásában, hogy még jobban megértsék teljesítményüket, és biztosíthassák a brand biztonságát a kampányokban.

Főbb frissítések:

  • Új jelentéskészítő eszközök:
    • Konverziós mutatók az eszközszintű jelentésekben.
    • YouTube-videóelhelyezési jelentés.
    • Harmadik féltől származó igazolás a márka alkalmasságához a YouTube-on és a Display Hálózaton.
  • Továbbfejlesztett AI-alapú kreatív eszközök:
    • Bővített képszerkesztési lehetőségek.
    • Továbbfejlesztett eszközgenerálás több kampánytípushoz.
    • Könnyebb hozzáférés a kreatív eszközökhöz a „Létrehozás” menüből.
PR 246 12 28 2

A Google folytatja a mesterséges intelligencia kiaknázását, hogy segítse a hirdetőket változatosabb és jó minőségű eszközök létrehozásában, miközben átláthatóbbá teszi a hirdetések teljesítményét és elhelyezését.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet