Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt az Instagram Explore oldali hirdetések futtatásának új elhelyezési lehetősége

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.11.17.

A Meta hivatalosan bejelentette az Instagram Marketing API-n keresztül az “Instagram Explore home” hirdetés elhelyezést, amely lehetővé teszi, hogy hirdetéseket futtassanak az Instagram Explore kezdőlapon.

Október 4-én  jelentette be a Meta:

“A vállalkozások mostantól hirdetéseket helyezhetnek el az Explore home-ban, abban a rácsban, amelyet az emberek akkor látnak, amikor először érkeznek az Explore fülre”.

A fül mostantól hirdetéseket is tartalmaz, hogy elérhessék az embereket az őket érdeklő új tartalmak felfedezésének legkorábbi szakaszában.

November 11-én, pénteken a Meta bejelentette, hogy az Instagram Marketing API-n keresztül mostantól hirdetések is elhelyezhetők az Explore home-on.

Ez az új hirdetés elhelyezés minden jelenlegi Marketing API verzióban elérhető lesz, és nem igényel frissítést, a jelenlegi API-k működni fognak az új INSTAGRAM_EXPLORE_HOME elhelyezési lehetőséggel.

Ez az új funkció három új képességet hoz:

  • Hirdetések létrehozása
  • Hirdetések betekintése
  • Hirdetések előnézete

Az új INSTAGRAM_EXPLORE_HOME elhelyezési lehetőség mostantól használható hirdetések létrehozására.

Az Instagram Explore home-ra vonatkozó hirdetési teljesítményadatok az Elhelyezés szintű betekintéseknél érhetők el.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet