Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a TikTok új jelentése, amely a közösségi vásárlási trendeket vizsgálja

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.02.

TikTok folyamatosan próbálja megerősíteni az alkalmazáson belüli vásárlást. Azt a sikert igyekszik megismételni, amelyet a Douyin, az alkalmazás kínai verzióján végzett in-stream vásárlás során tapasztalt: Br. 37.5 milliárd dollár.

TikTok ehhez képest 2023-ban kb 4 milliárd dollárt termelt. Úgy vélik, hogy a nyugati fogyasztók nem melegedtek bele a közösségi vásárlásba, ahogyan az ázsiai piacokon. Végeztek egy kutatást, ahol az alábbiak szerint alakult 2024-ben a vásárlási hajlandóság: (legalább 1 lakalommal vásárolt).

A Facebook messze a vezető platform a vásárlási szokások ösztönzésében, ezt követi a TikTok és az Instagram, mindkettő körülbelül fele-fele arányban.  A Facebooknak van néhány előnye ebből a szempontból. Egyrészt a platformnak jóval több felhasználója van, mint bármely más közösségi alkalmazásnak, így a méret önmagában növeli a lehetőségeit.

(Ebben a Facebook Marketplace is beletartozik).

Forrás: https://www.socialmediatoday.com/news/report-social-shopping-adoption-trends/725593/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet