Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a Performance Max újdonsága

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.09.12.

Az új funkció a DSA-hoz hasonló. Ezzel az új URL-szabállyal meg tudjuk mondani a PMax-nak, hogy csak olyan oldalakra irányítsa át a felhasználókat, amelyek valóban hasznosak lehetnek pl. az eladás szempontjából.

Például megmondhatjuk, hogy tartalmazza a „/shop” részt az URL. Vagy ha csak egy termékkategóriában futtatom a PMax kampányt, mondjuk a cipők esetében, akkor például csak a „/cipők” kifejezést használjuk. Ezáltal elkerülhetjük, hogy olyan oldalakra landoljanak a látogatók, amik nem támogatják közvetlenül az üzleti céljainkat, pl. blog vagy kapcsolati oldal.

Miért lehet érdekes ez az újdonság számunkra? Leginkább azért, mert ez a funkció lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy jobban szabályozzák hirdetéseik megjelenítését, mivel manuálisan választhatjuk ki, hogy mit kívánunk pontosan megcélozni. Ennek következményeképp a márka számára konkrétabb és relevánsabb közönséget érhetünk el.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet