Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a Performance Max “search themes”

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.10.31.

Egyszerű módot kínál arra, hogy a Performance Max szolgáltatást olyan elhelyezéseken jelenítsük meg, amelyeket esetleg még nem érünk el.

A PMax jelenleg az asseteket, feedeket és landolókat vizsgálja, hogy megjósolja, mely elhelyezések (beleértve a keresési lekérdezéseket is) teljesítenek jól kampányban. A keresési témák béta verziójával pótolhatja a hiányosságokat azáltal, hogy további információkat ad hozzá. Gyakorlatilag így ötvözi a mi szakértelmünket az AI kínálta lehetőségekkel.

Íme néhány példa, ahol ez az újdonság különösen hasznos lehet:

  • A landoló nem tartalmazza a kínált termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos összes részletet vagy a legújabb frissítéseket.
  • Új piacra terjeszkedve, vagy új terméket, szolgáltatást bevezetve, ahol kampányaink nem rendelkeznek még teljesítménytörténettel.
  • Ugyanígy a historikus adatok hiányát pótolhatja az ünnepi szezonban is
  • Fontos információkat szeretnénk adni kampányunk felfutásához és a teljesítmény gyorsabb optimalizálásához.

A “keresési témák” a felhasználók keresési viselkedése alapján is segítik a közönség megtalálását a csatornákon keresztül.

Kifejezetten a keresési készlet esetében a PMax kampányok keresési témái ugyanolyan prioritást kapnak, mint a keresési kampányokban a kifejezésegyezésű és az általános egyezésű kulcsszavak. A pontos egyezésű kulcsszavak prioritást élveznek.

Eszközcsoportonként legfeljebb 25 search theme adható meg.

Az újdonság használata természetesen nem kötelező, a Pmax további eszközei mind segítségünkre lehetnek, akár egymástól függetlenül is.

forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/14179631

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet