Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a Linkedin generatív mesterséges intelligencia

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.06.14.

A LinkedIn generatív mesterséges intelligencia tesztelés alatt áll, és hamarosan videóba ágyazott hirdetéseket, beszélgetési hirdetéseket és gondolatvezető hirdetéseket kínál a hirdetőknek.

A LinkedIn folytatja az új eszközök és hirdetésformátumok tesztelését és bevezetését, amelyek segítségével a hirdetők hatékonyabban érhetik el célközönségüket a platformon, javíthatják a megtérülést és növelhetik a bevételt.

Generatív AI tesztelése

A LinkedIn elkezdi tesztelni az úgynevezett AI Copy Suggestions-t. Címsorokat és szövegmásolatokat javasol a hirdetésekhez a LinkedIn-oldal alapján. A hirdetők öt lehetőség közül választhatnak, szerkeszthetik, majd alkalmazhatják a másolatot egy kampányra.

Így néz ki:

Csak korlátozott számú észak-amerikai hirdető fér hozzá a mesterséges intelligencia másolási javaslataihoz a LinkedIn Campaign Managerben. A vállalat azonban jelezte, hogy az elkövetkező hónapokban további nyelveken és régiókban tervezi a funkciót. 

A LinkedIn csatlakozik a Google Ads-hez , a Meta-hoz , az Amazon-hoz és más platformokhoz, amelyek most (vagy hamarosan) generatív mesterséges intelligenciát kínálnak a hirdetőknek.

Videóba ágyazott hirdetések

A LinkedIn a tartalom előtti és közbeni hirdetéseket hozza el külső megjelenítői hálózatába:

  • “Ezek a hirdetések, amelyek mobil- vagy asztali alkalmazásokban és webhelyeken jelennek meg, a hosszú formátumú videótartalom elején (tartalom előtti) és közepén (tartalom közbeni) fognak lejátszani a LinkedIn Audience Network megbízható megjelenítői webhelyein.” mondott.

Conversation ads  és Thought Leader Ads

Ez a két új hirdetésformátum nem új, de júliustól általánosan elérhetővé válnak.

  • Conversation ads lehetővé teszi több cselekvésre ösztönző gomb beállítását (tartalomhoz vagy ajánlatokhoz), és potenciális ügyfeleket gyűjttését is. Íme egy videó, amely bemutatja, hogyan működik:

 A LinkedIn bejelentését itt érhetjük el .

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet