Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a Google Ads új eszköze a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.01.20.

A Google kiadott egy eszközt a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére a Google Ads számára, amellyel megjelölhetőek és törölhetőek a szabályzatot sértő hirdetések a fiókban. Ahhoz, hogy ezt integrálni tudjuk Python, BigQuery API, Google Ads API és OAuth 2.0 ismeretekre van szükség.

Miért is jó ez? 

 A nem jóváhagyott hirdetéseket ellenőrző eszköz “lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy felülvizsgálják az összes nem jóváhagyott hirdetést a Google Ads-fiókban” – közölte a vállalat. Ez a nézet lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy proaktívan auditálják fiókjaikat , holisztikusan elemezzék a nem jóváhagyott hirdetéseket és felsimerjék hogy hogyan minimalizálják és csökkentsék a potenciálisan szabályszegő hirdetéseket.

Az eszköz két Python üzemmódban futtatható:

“Audit mód”– exportálja a fiókjaiban nem jóváhagyott hirdetések kimenetét.

“Remove Mode” – törli az aktuálisan nem jóváhagyott hirdetéseket és a naplózott részleteket.

A megvalósítás részleteit a Githubon tekinthetjük meg, és a becslések szerint körülbelül két órát vesz igénybe a megoldás implementálása a rendszerbe.

Miért érdekes ez a számunkra? 

Ez segíthet azoknak, akik sok fiókot vagy sok hirdetést kezelnek, egy könnyebb módot kínál arra, hogy a Google Adsben a nem jóváhagyott hirdetések kezelését áttekinthessék és skálázhassák. A Google szerint “a skálázható működő hirdetőknek szükségük van egy olyan megoldásra, amellyel holisztikusan felülvizsgálhatják a szabályzatot sértő hirdetéseket a fiókjaikban, így biztosíthatják a Google hirdetési szabályzatainak való megfelelést. Ahogy a Google újabb irányelveket és végrehajtási mechanizmusokat vezet be, a hirdetőknek folyamatosan ellenőrizniük kell fiókjaikat, hogy biztosítsák a Google hirdetési irányelveinek való megfelelést”. Egy szóval tehát egy újabb eszköz, ami megfelelően alkalmazva megkönnyítheti a munkánkat.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet