A Google kiadott egy eszközt a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére a Google Ads számára, amellyel megjelölhetőek és törölhetőek a szabályzatot sértő hirdetések a fiókban. Ahhoz, hogy ezt integrálni tudjuk Python, BigQuery API, Google Ads API és OAuth 2.0 ismeretekre van szükség.
Miért is jó ez?
A nem jóváhagyott hirdetéseket ellenőrző eszköz “lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy felülvizsgálják az összes nem jóváhagyott hirdetést a Google Ads-fiókban” – közölte a vállalat. Ez a nézet lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy proaktívan auditálják fiókjaikat , holisztikusan elemezzék a nem jóváhagyott hirdetéseket és felsimerjék hogy hogyan minimalizálják és csökkentsék a potenciálisan szabályszegő hirdetéseket.
Az eszköz két Python üzemmódban futtatható:
“Audit mód”– exportálja a fiókjaiban nem jóváhagyott hirdetések kimenetét.
“Remove Mode” – törli az aktuálisan nem jóváhagyott hirdetéseket és a naplózott részleteket.
A megvalósítás részleteit a Githubon tekinthetjük meg, és a becslések szerint körülbelül két órát vesz igénybe a megoldás implementálása a rendszerbe.
Miért érdekes ez a számunkra?
Ez segíthet azoknak, akik sok fiókot vagy sok hirdetést kezelnek, egy könnyebb módot kínál arra, hogy a Google Adsben a nem jóváhagyott hirdetések kezelését áttekinthessék és skálázhassák. A Google szerint “a skálázható működő hirdetőknek szükségük van egy olyan megoldásra, amellyel holisztikusan felülvizsgálhatják a szabályzatot sértő hirdetéseket a fiókjaikban, így biztosíthatják a Google hirdetési szabályzatainak való megfelelést. Ahogy a Google újabb irányelveket és végrehajtási mechanizmusokat vezet be, a hirdetőknek folyamatosan ellenőrizniük kell fiókjaikat, hogy biztosítsák a Google hirdetési irányelveinek való megfelelést”. Egy szóval tehát egy újabb eszköz, ami megfelelően alkalmazva megkönnyítheti a munkánkat.