Novemberben a Google Ads Editor egy újabb, az 1.5-ös verziója élesedett.
Lássuk, milyen újdonságokat tapasztalhatunk benne:
- Tudunk most már ugyanazzal a címkével kampányokat, hirdetéscsportokat és más elemeket szűrni. Az alábbi módon szükséges eljárnunk:
- Nyissuk meg a megosztott könyvtárat
- Kattintsunk a Címkékre
- Válasszuk ki azokat a címkéket, amelyek alapján szűrni szeretnénk és kattintsunk jobb egérgombbal
- Válasszunk az alábbi opciók közül:
- Válasszunk a kapcsolódó fiókok közül
- Válasszunk a kapcsolódó kampányok közül
- Válasszunk a kapcsolódó hirdetéscsoportok közül
- Válasszunk a kapcsolódó elemek közül: lássuk a hirdetéscsoportokat és a kampányokat egyszerre
- Képes Bővítmények most már teljeskörű szerkesztése a felületen.
- Billentyűparancs segítségével tudunk az előzően meglátogatott elemre visszamenni.
A ctrl+tab (Windows) / alt+tab (Mac) kombinációval tudunk átugrani. PL. Ha kampányszinten vagyunk, de előtte kulcsszószinten voltunk, akkor ezzel a kombinációval tudunk visszamenni a kulcsszó szintre. Ez a funkció abban fog a leginkább segíteni, hogy a fiók recommendations és azok implementálása között tudjunk hatékonyabban lépegetni.
- A hibaüzenetek részletesebben jelennek meg.
- 16 új adatoszlop jelenik meg, amivel a Google Ads legfrissebb állását láthatjuk.
- Ellenőrizni tudjuk most már a felületen az RSA és reszponzív Display hirdetések erősségét.
- Részletesebben jelennek meg a fiókkal kapcsolatos javaslatok, és ezeket az Editor felületén keresztül is tudjuk alkalmazni vagy elvetni.
- Dinamikus hirdetésekhez tartozó feedek: hozzá tudjuk rendelni a kampányokhoz a felületen.
- További javaslatok: Most már a target ROAS és a konverziók maximalizálása ajánlattelek számára is elérhetők olyan javaslatok, amik a hirdetési kreatívok javítását vagy a kulcsszavak optimalizálást célozzák.