Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a Google Ads Editor új verziója

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.12.02.

Novemberben a Google Ads Editor egy újabb, az 1.5-ös verziója élesedett.

Lássuk, milyen újdonságokat tapasztalhatunk benne: 

  1. Tudunk most már ugyanazzal a címkével kampányokat, hirdetéscsportokat és más elemeket szűrni. Az alábbi módon szükséges eljárnunk:
  • Nyissuk meg a megosztott könyvtárat
  • Kattintsunk a Címkékre
  • Válasszuk ki azokat a címkéket, amelyek alapján szűrni szeretnénk és kattintsunk jobb egérgombbal
  • Válasszunk az alábbi opciók közül:
    • Válasszunk a kapcsolódó fiókok közül
    • Válasszunk a kapcsolódó kampányok közül
    • Válasszunk a kapcsolódó hirdetéscsoportok közül
    • Válasszunk a kapcsolódó elemek közül: lássuk a hirdetéscsoportokat és a kampányokat egyszerre
  1. Képes Bővítmények most már teljeskörű szerkesztése a felületen.
  2. Billentyűparancs segítségével tudunk az előzően meglátogatott elemre visszamenni. 

A ctrl+tab (Windows) / alt+tab (Mac) kombinációval tudunk átugrani. PL. Ha kampányszinten vagyunk, de előtte kulcsszószinten voltunk, akkor ezzel a kombinációval tudunk visszamenni a kulcsszó szintre. Ez a funkció abban fog a leginkább segíteni, hogy a fiók recommendations és azok implementálása között tudjunk hatékonyabban lépegetni.

  1. A hibaüzenetek részletesebben jelennek meg.
  2. 16 új adatoszlop jelenik meg, amivel a Google Ads legfrissebb állását láthatjuk. 
  3. Ellenőrizni tudjuk most már a felületen az RSA és reszponzív Display hirdetések erősségét. 
  4. Részletesebben jelennek meg a fiókkal kapcsolatos javaslatok, és ezeket az Editor felületén keresztül is tudjuk alkalmazni vagy elvetni.  
  5. Dinamikus hirdetésekhez tartozó feedek: hozzá tudjuk rendelni a kampányokhoz a felületen. 
  6. További javaslatok: Most már a target ROAS és a konverziók maximalizálása ajánlattelek számára is elérhetők olyan javaslatok, amik a hirdetési kreatívok javítását vagy a kulcsszavak optimalizálást célozzák.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet