Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a Google Ads editor 2.1-es verziója, 13 új funkcióval

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.07.13.

Az új frissítés többek között ajánlásokat, figyelmeztető párbeszédpaneleket és egyéni kérdéseket fog tartalmazni a lead ad formhoz.

A frissítés a következő 13 újítást tartalmazza:

  • Táblázat fejlécére vonatkozó ajánlások
  • Elsődleges megjelenítési állapot 
  • Áttekintő ajánlókártyák 
  • Ajánlások
  • Figyelmeztető párbeszédpanel a fiókok közötti másoláshoz és beillesztéshez
  • Költségvetés-szerkesztő
  • Videókampányoknál termékfeed beállítás
  • Végső URL bővítés Pmax kampányoknál 
  • Kezdeti nézet az indításról 
  • Globális ajánlatok
  • Lead form: egyéni kérdések, életkor kérdés beállítás
  • Potenciális ügyfelek űrlapbővítmény fiókszinten elérhető
  • Költségkeret explorer

És az alábbi funkció pedig elavult:

  • A „Display Hálózat engedélyezése” opció már nem érhető el a normál Shopping-kampányoknál. Mindig „Letiltva” értékre van állítva.

Bővebben itt

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet