Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Itt a dedikált landing page az eddigi hivatalos algoritmus-frissítésekről

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.07.18.

Ezen a landingen kronológiai sorrendben láthatjuk az eddig megjelent Google algoritmus-frissítéseket.

Az oldalon nem csak a dátumot, hanem a konkrét típust is megtaláljuk (tehát ebből tudhatjuk, hogy mit és kit érinthetett pontosan).

A landing page itt érhető el: https://developers.google.com/search/updates/ranking

Fontos azonban, hogy a nem hivatalos algoritmus-frissítéseket ez az oldal nem tartalmazza. A Google rengeteg kisebb-nagyobb frissítést szokott kiadni az év során, de nem mindegyiket jelenti be, és ezeket a gyűjtő oldalon sem találjuk meg – annak ellenére sem, hogy sokszor jelentős hatással van az eredményeinkre.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet