Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Ismétlődő irányelvsértések kezelése a Google Adsben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.17.

A Google irányelveit mindig érdemes betartani, de különösen figyelni kell erre, ha már történt a fiókban figyelmeztetés, illetve a következő termékek/szolgáltatások esetén:

–   tisztességtelen magatartás támogatása

–   jóvá nem hagyott anyagok

–   lőfegyver, és alkatrészei

–   robbanóanyagok, egyéb fegyverek

–   dohánytermékek

Ha sorozatosan nem tartjuk be a hirdetési irányelveket, a fiók felfüggesztését kockáztatjuk vele.

Hogyan működik a pontrendszer?

–   Figyelmeztetés: e-mailben küldik a szabálytalanságról, fellebbezhetünk ellene.

–   1. figyelemfelhívás: ha az e-mail figyelmeztetést követően nem változtatunk 3 napra zárolják a fiókot.

–   2. figyelemfelhívás: 90 napon belüli ismételt irányelvsértés esetén kapjuk (ugyanarra az irányelvre vonatkozóan), 7 napra zárolják a Google Ads fiókot.

–   3. figyelemfelhívás: a 2. figyelemfelhívás után 90 napon belüli újabb irányelvsértés végleges felfüggesztést eredményez.

Az ideiglenesen zárolt állapotban lévő fiókok nem futtathatnak hirdetéseket. A hirdetők azonban továbbra is hozzáférhetnek a fiókokhoz és a kapcsolódó jelentésekhez. 

Fellebbezés hiányában a fiók zárolva marad.

Ha a fellebbezés eredményes, akkor törlődik a figyelemfelhívás, és azonnal feloldásra kerül a fiók.

Teendők figyelemfelhívás esetén:

–   Ki kell javítani a hibát.

–   Be kell küldeni a tudomásulvételi űrlapot, melyben elismerjük az irányelv megsértését.

–   Szigorúan tilos további fiókokat létrehozni és ezzel megkísérelni megkerülni a Google irányelveit, ezek a fiók(ok) felfüggesztéséhez vezethetnek.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet