Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Ismétlődő irányelvsértések kezelése a Google Adsben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.05.17.

A Google irányelveit mindig érdemes betartani, de különösen figyelni kell erre, ha már történt a fiókban figyelmeztetés, illetve a következő termékek/szolgáltatások esetén:

–   tisztességtelen magatartás támogatása

–   jóvá nem hagyott anyagok

–   lőfegyver, és alkatrészei

–   robbanóanyagok, egyéb fegyverek

–   dohánytermékek

Ha sorozatosan nem tartjuk be a hirdetési irányelveket, a fiók felfüggesztését kockáztatjuk vele.

Hogyan működik a pontrendszer?

–   Figyelmeztetés: e-mailben küldik a szabálytalanságról, fellebbezhetünk ellene.

–   1. figyelemfelhívás: ha az e-mail figyelmeztetést követően nem változtatunk 3 napra zárolják a fiókot.

–   2. figyelemfelhívás: 90 napon belüli ismételt irányelvsértés esetén kapjuk (ugyanarra az irányelvre vonatkozóan), 7 napra zárolják a Google Ads fiókot.

–   3. figyelemfelhívás: a 2. figyelemfelhívás után 90 napon belüli újabb irányelvsértés végleges felfüggesztést eredményez.

Az ideiglenesen zárolt állapotban lévő fiókok nem futtathatnak hirdetéseket. A hirdetők azonban továbbra is hozzáférhetnek a fiókokhoz és a kapcsolódó jelentésekhez. 

Fellebbezés hiányában a fiók zárolva marad.

Ha a fellebbezés eredményes, akkor törlődik a figyelemfelhívás, és azonnal feloldásra kerül a fiók.

Teendők figyelemfelhívás esetén:

–   Ki kell javítani a hibát.

–   Be kell küldeni a tudomásulvételi űrlapot, melyben elismerjük az irányelv megsértését.

–   Szigorúan tilos további fiókokat létrehozni és ezzel megkísérelni megkerülni a Google irányelveit, ezek a fiók(ok) felfüggesztéséhez vezethetnek.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet