Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Irányelvfrissítés: A kényes eseményekkel kapcsolatos, nem helyénvaló tartalmakra vonatkozó irányelvek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.01.19.

2024 februárjában a Shopping-hirdetések frissíti a nem helyénvaló tartalomra vonatkozó irányelvét. A módosítás célja a kényes események meghatározásának egyértelműbbé tétele

A „kényes esemény” olyan előre nem látható esemény vagy fejlemény, amely jelentős kockázatot jelent a Google azon képességére nézve, hogy jó minőségű, releváns információkat és alapigazságokat tudjon biztosítani, illetve csökkenteni tudja az érzéketlen vagy kizsákmányoló tartalmak mennyiségét a szembetűnő vagy a bevételszerzésre használt funkciókban. A kényes események során különféle lépésekkel tudjuk kezelni az említett kockázatokat.

Példák kényes eseményekre: jelentős társadalmi, kulturális vagy politikai hatással bíró események, például polgári veszélyhelyzetek, természeti katasztrófák, közegészségügyi veszélyhelyzetek, terrorizmussal összefüggő cselekedetek, politikai konfliktusok vagy tömeges erőszakkal járó cselekmények.

Forrás: https://support.google.com/merchants/answer/14199870

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet