Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Irányelvfrissítés: A kényes eseményekkel kapcsolatos, nem helyénvaló tartalmakra vonatkozó irányelvek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.01.19.

2024 februárjában a Shopping-hirdetések frissíti a nem helyénvaló tartalomra vonatkozó irányelvét. A módosítás célja a kényes események meghatározásának egyértelműbbé tétele

A „kényes esemény” olyan előre nem látható esemény vagy fejlemény, amely jelentős kockázatot jelent a Google azon képességére nézve, hogy jó minőségű, releváns információkat és alapigazságokat tudjon biztosítani, illetve csökkenteni tudja az érzéketlen vagy kizsákmányoló tartalmak mennyiségét a szembetűnő vagy a bevételszerzésre használt funkciókban. A kényes események során különféle lépésekkel tudjuk kezelni az említett kockázatokat.

Példák kényes eseményekre: jelentős társadalmi, kulturális vagy politikai hatással bíró események, például polgári veszélyhelyzetek, természeti katasztrófák, közegészségügyi veszélyhelyzetek, terrorizmussal összefüggő cselekedetek, politikai konfliktusok vagy tömeges erőszakkal járó cselekmények.

Forrás: https://support.google.com/merchants/answer/14199870

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet