Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Irányelvfrissítés: A kényes eseményekkel kapcsolatos, nem helyénvaló tartalmakra vonatkozó irányelvek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.01.19.

2024 februárjában a Shopping-hirdetések frissíti a nem helyénvaló tartalomra vonatkozó irányelvét. A módosítás célja a kényes események meghatározásának egyértelműbbé tétele

A „kényes esemény” olyan előre nem látható esemény vagy fejlemény, amely jelentős kockázatot jelent a Google azon képességére nézve, hogy jó minőségű, releváns információkat és alapigazságokat tudjon biztosítani, illetve csökkenteni tudja az érzéketlen vagy kizsákmányoló tartalmak mennyiségét a szembetűnő vagy a bevételszerzésre használt funkciókban. A kényes események során különféle lépésekkel tudjuk kezelni az említett kockázatokat.

Példák kényes eseményekre: jelentős társadalmi, kulturális vagy politikai hatással bíró események, például polgári veszélyhelyzetek, természeti katasztrófák, közegészségügyi veszélyhelyzetek, terrorizmussal összefüggő cselekedetek, politikai konfliktusok vagy tömeges erőszakkal járó cselekmények.

Forrás: https://support.google.com/merchants/answer/14199870

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet