Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Infografika: minden ami Facebook hirdetés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.07.01.

Lassan eljutunk oda, hogy a Facebook hirdetési rendszere is hasonlóan sokrétű és szofisztikált lesz, mint a Google AdWords. Korábban inkább úgy tűnt, hogy csak kuszább, mint az AdWords, de az elmúlt 2 évben rengeteget faragtak rajta. A sok fejlesztői órának köszönhetően egyértelműen jobb lett, de komplexebb is. Így aki komolyan szeretne foglalkozni a Facebook hirdetési lehetőségekkel annak mindenképpen hasznos lehet az alábbi infografika, melyet a Wordstream készített.

Facebook hirdetés

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet